مزایای استفاده از واترجت خانگی

10 آبان 1395

واترجت یک ابزار نظافت حرفه ای و کارآمد است که به کاربر امکان می دهد با اعمال نیروی آب پرفشار به یک سطح، آلودگی ها را از آن جدا نموده و سطح مورد نظر را تمیز نماید. دستگاه های واترجت در رده های متفاوت خانگی، تجاری و نیمه صنعتی و صنعتی عرضه می‌شوند. دستگاه های واترجت خانگی معمولا در فضای خارج از خانه نظیر نمای خارجی ساختمان و پیاده رو مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از واتر جت برای انجام عملیات شستشو دارای مزایای متعدد می باشد که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرند.

 

سهولت انجام عملیات شستشو با وا ترجت خانگی

کاربرد واترجت خانگی برای نظافت نقاط دور از دسترسهنگام انجام عملیات شستشو و نظافت به روش های سنتی، برای از بین بردن پیوند بین آلودگی و سطح مورد شستشو و حذف آلودگی ها، سطح مورد نظر باید سابیده شود. صرف نیروی انسانی برای شستشوی فضاهای وسیع نظیر پیاده روو مسیر تردد مقابل ساختمان، پارکینگ یا حیاط دشوار و زمان بر می باشد. استفاده از واترجت خانگی به شما امکان می دهد به سهولت و تنها با اعمال نیروی آب به سطح و بدون هیچ گونه تلاش بیشتر، عملیات نظافت را به انجام برسانید. از سوی دیگر برخی از سطوح نیازمند شستشو مانند دیوارها و پنچره ها دور از دسترس شما قرار دارند. در چنین شرایطی استفاده از یک واترجت خانگی دارای لنس با طول مناسب نتیجه ای بهتر از قرار دادن نردبان و بالارفتن از آن برای نظافت، در پی خواهد داشت.

 

سهولت کاربرد

طراحی کاربردی واترجت خانگیکار کردن با دستگاه واتر جت بسیار ساده می باشد. برای انجام عملیات شستشو با کمک یک واترجت خانگی کافی است شلنگ فشار قوی دستگاه را به آن وصل نموده و دستگاه را به برق متصل نمایید یا مخزن سوخت آن را پر کنید. تنظیمات فشار و دبی در دستگاه های واتر جت خانگی پیچیده نیست و این دستگاه ها عموما بصورت چرخ دار طراحی می شوند. در نتیجه جابجایی و حمل و نقل آنها بسیار آسان می باشد. همچنین بر روی بدنه دستگاه های واتر جت مدرن محفظه ای برای نگهداری تجهیزات جانبی دستگاه همانند لنس و تفنگی در نظر گرفته شده است و این دستگاه ها غالبا مجهز به قرقره شلنگ جمع کن می باشند. ویژگی های ذکر شده سبب افزایش سهولت کار و سرعت عمل کاربر هنگام استفاده از دستگاه می شوند.

 

صرفه جویی در زمان

افزایش سرعت عملیات شستشو با استفاده از واتر جتاستفاده از دستگاه واترجت خانگی موجب صرفه جویی قابل توجه در زمان در مقایسه با روش های سنتی نظافت می گردد. با استفاده از واترجت، زمان لازم برای تهیه محلول شوینده و سابیدن سطح مورد نظر حذف می شود. همچنین مرحله بالا رفتن از نردبان و تلاش برای رسیدن به سطوح مرتفع حذف می گردد و برای شستشوی هر نوع سطحی کافی است نازل را به سمت آن نشانه بگیرید تا پاشش آب پر فشار عملیات شستشو را به سرعت انجام دهد.

 

سازگار با محیط زیست

واتر جت دستگاهی سازگار با محیط زیستهنگام کاربرد واترجت خانگی معمولا نیازی به استفاده از مواد شوینده برای انجام عملیات نظافت و شستشو نیست و نیروی اب پاشش شده توسط دستگاه واتر جت برای حذف اغلب آلودگی ها از سطح کفایت می کند.در نتیجه مواد شیمیایی سمی موجوددر بسیاری از محلول های شوینده وارد محیط نخواهد شد و بدین وسیله میزان مواد سمی موجود در محیط زیست کاهش می یابد. همچنین هنگام استفاده از واترجت میزان آب مصرف شده در مقایسه با کاربرد شلنگ های معمولی به میزان قابل توجه کاهش می یابد.

 

مقرون به صرفه

استفاده از واترجت خانگی یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های نظافت سطوح دور از دسترس و یا بسیار آلوده می باشد. در صورت عدم استفاده از واتر جت احتمالا مجبور به صرف هزینه گزاف برای خرید مواد شوینده و انواع ساینده ها و برس ها خواهید بود. حال آنکه کاربرد واترجت خانگی موجب حذف هزینه های یاد شده می شود.

 

ضدعفونی کردن محیط و عدم تماس با آلودگی

امکان ضدعفونی کردن محیط با واترجت آب گرمحذف برخی از آلودگی ها همانند فضولات پرندگان و حیواناتی نظیر سگ و گربه نه تنها خوشایند نبوده بلکه نیازمند رعایت کامل اصول بهداشتی می باشد. استفاده از واترجت خانگی به شما امکان می دهد که بدون تماس مستقیم با آلودگی های این چنینی و در کمترین زمان ممکن، آنها را حذف نمایید. همچنین در صورت استفاده از واترجت آب گرم می توانید با استفاده از آب با درجه حرارت بالا محیط را بخوبی ضد عفونی نمایید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: