خرید جت واتر خانگی

۱۱ آبان ۱۳۹۹

کارواش دستی خانگی از جمله دستگاه های نظافت صنعتی می باشد که به کمک فشار آب به شستشو و نظافت سطوح مختلف کمک می کند. این دستگاه مکانیزه با حداکثر فشار  ۲۰۰ بار قابل استفاده می باشد. از جت واتر خانگی می توان در مصارف نظافتی مختلف استفاده نمود. دستگاه های کارواش خانگی از سهولت بسیار بالایی، هنگام استفاده برخوردار بوده همچنین مکانیزم این دستگاه نظافتی در عین سادگی بسیار موثر می باشد. اصلی ترین ویژگی کارکرد این دستگاه، استفاده از آب فشار قوی است. در ادامه قصد داریم شما را با چگونگی کارکرد و نکات قابل توجه هنگام خرید واترجت خانگی بیشتر آشنا کنیم.

نحوه کارکرد جت واتر خانگی

نحوه کارکرد جت واتر خانگی

نحوه کارکرد جت واتر خانگی

ابتدا آب از یک منبع خارجی وارد پمپ دستگاه شده سپس موتور شروع به حرکت نموده و موجب افزایش فشار آب می شود. در نهایت آب به میزان فشار مدنظر رسیده و سپس توسط یک شلنگ از دستگاه خارج و بر محل مورد نظر  پاشش می گردد. همچنین تفنگی روی دستگاه تعبیه شده است که می تواند میزان آب خروجی و قطع و وصل نمودن آب را کنترل نماید. از دیگر قطعات دستگاه جت واتر خانگی می توان به نازل ها اشاره نمود. که اصلی ترین ویژگی آنها تنظیم نحوه پاشش آب خروجی می باشد. این نازل ها انواع مختلفی دارند، که با توجه به میزان آلودگی، محل استفاده از جت واتر خانگی و همچنین کاربرد دستگاه، می توانند نحوه خروج آب را تعیین نمایند. به طور مثال از نازل دوار برای انجام عملیات نظافتی تخصصی تر استفاده می شود چراکه آب به صورت دورانی و از صفحه ای از نقاط از دستگاه خارج می شود. همچنین نازل سوزنی به دلیل کوچک نمودن سطح خروجی آب را با فشار بیشتری به سطح اعمال می نماید. اما یکی از رایج ترین نازل های واتر جت خانگی نازل کاردکی یا تخت است که در بیشتر عملیات های شستشوی روزانه از آن استفاده می گردد. این نازل عموما قادر است آلودگی ها را تا حد زیادی از میان بردارد.

مزایای استفاده از جت واتر خانگی

– از اصلی ترین و مهم ترین مزیت های جت واتر خانگی می توان به تاثیر ویژه آن در افزایش کیفیت نظافت اشاره نمود. از آنجایی که استفاده از این دستگاه قدرت بیشتری نسبت به روش های سنتی دارد می تواند کیفیت شستشو را نسبت به دیگر روش های نظافتی، به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

مزایای استفاده از جت واتر خانگی

مزایای استفاده از جت واتر خانگی

– همچنین کارواش دستی خانگی با سرعت بسیار بالایی می تواند نظافت را انجام دهد. به همین دلیل در مکان های پر تردد که مدت زمان نظافت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است استفاده از این دستگاه نظافتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

– یکی از مشکلات استفاده از دستگاه های صنعتی، نحوه کار با آنها است. اما از ویژگی های بسیار بارز دستگاه های تخصصی نظافت، می توان به سهولت در کاربرد آنها اشاره نمود.

– از ویژگی های بسیار مهم این دستگاه می توان به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد چراکه ساختار دستگاه واتر جت خانگی به صورتی است که می تواند با میزان آب و مواد شوینده کمتری سطوح را نظافت کند. بنابراین صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده را می توان از دیگر مزیت های آن دانست.

– با توجه به نحوه کارکرد کارواش دستی خانگی و سطح گسترده ای که می توانند بدون وقفه نظافت نمایند این دستگاه ها از طول عمر بالایی برخوردار می باشند که خرید آن می تواند در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه باشد.

– تجهیزات جانبی متنوع، سهولت در جابه جایی دستگاه و قابلیت تنظیم دبی و فشار آب نیز از مزایای این دستگاه نظافتی شمرده می شود.

علت خرید جت واتر خانگی

علت خرید جت واتر خانگی

علت خرید جت واتر خانگی

از دستگاه جت واتر خانگی در مصارف مختلفی مانند شستشوی نمای ساختمان، پنجره و نرده ها، ماشین، موتور، دوچرخه، باربیکیو، سنگفرش حیاط و … استفاده می گردد. کارواش دستی خانگی می تواند بدون آسیب وارد کردن به محیط و فضای نظافتی، با بیشترین کیفیت و سرعت، نظافت را انجام دهد. از طرفی دستگاه های جت واتر خانگی از مزایای بسیاری برخوردار می باشند، که می توانند دلیلی برای انتخاب نمودن آنها باشد. آشنایی با این مزایا و نکات حائز اهمیت هنگام خرید جت واتر خانگی می تواند در میزان رضایت کاربر از کارکرد دستگاه تاثیر مستقیمی داشته باشد.

 

به هنگام خرید جت واتر خانگی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید دستگاه جت واتر خانگی مواردی وجود دارند که در صورت توجه به آنها می توان بهترین و مناسب ترین مدل دستگاه را انتخاب نمود. همچنین تمامی این موارد در تعیین قیمت واتر جت کوچک بسیار تاثیر گذار می باشند. برخی از این موارد عبارتند از:

– مصارف دستگاه واتر جت خانگی

 اولین نکته به هنگام تهیه یک کارواش خانگی محیط تحت نظافت است. این بخش به طور مستقیم بر انتخاب دستگاهی با فشار و دبی مناسب تاثیرگذار خواهد بود. در نتیجه به هنگام خرید جت واتر خانگی تعیین هدف کلی  خرید در اولویت است.
به هنگام خرید جت واتر خانگی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به هنگام خرید جت واتر خانگی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

– فشار آب خروجی

در صورتی که فشار آب خروجی از دستگاه با میزان مقاومت سطح برابری نداشته باشد، می تواند موجب خسارت گردد. به طور مثال واتر جتی که برای شستشوی سنگ فرش ها مورد استفاده قرار می گیرد، از فشار آب بیشتری برخوردار است بنابراین اگر این دستگاه برای شستشوی شیشه ها مورد استفاده قرار بگیرد ممکن است موجب شکستن آنها شوند. به همین دلیل هنگام خرید واتر جت خانگی، توجه به حداکثر فشار قابل ارائه دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

– تجهیزات جانبی کارواش دستی خانگی

یکی از اصلی ترین تجهیزات جانبی دستگاه واترجت خانگی نازل ها هستند که در هنگام خرید باید به آنها توجه نمود. به طور مثال برای حذف آلودگی هایی مانند روغن و آلودگی های عمیق می توان از نازل کاردکی استفاده نمود زیرا این نازل ها قدرت بالایی در تمیز کردن آلاینده ها دارند. همچنین انواع دیگری از نازل ها وجود دارند که با توجه به قدرت آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: