کاربرد دستگاه کارواش صنعتی در محیط های مختلف

28 مرداد 1399

دستگاه کارواش صنعتی نوعی از شوینده فشار قوی بوده که در محیط های صنعتی استفاده می شود. صنایع گوناگون به دلایل مختلف نیازمند رعایت نظافت محیط کار هستند در نتیجه کاربرد دستگاه کارواش صنعتی در مراکز و بخش های مختلف به چشم می خورد. همچنین حفظ سلامت کارکنان محیط های صنعتی در کنار مراقبت از تجهیزات، با شستشوی پیوسته، مستمر و صحیح می تواند موجب کاهش هزینه ها در بلند مدت شده و افزایش راندمان را به همراه داشته باشد.

دستگاه کارواش صنعتی به عنوان یک دستگاه مکانیزه می تواند تمیز کاری در محیط های سخت صنعتی را آسان نماید. با کمک موتور قوی و تجهیز به یک پمپ فشار قوی، آب ورودی با فشار بالا از دستگاه خارج می کند. آب فشار قوی در تمیزکردن محیط و دستگاه ها بسیار کارایی داشته و به راحتی می تواند سطوح با آلودگی های زیاد را تمیز نماید. این فشار آب با ضعیف کردن پیوند میان مواد آلاینده و سطح موجب از هم گسستن پیوندها و جدا شدن آلودگیها از سطوح شود.

شستشوی مکانیزه تجهیزات صنعتی

شستشوی مکانیزه تجهیزات صنعتی

کاربرد دستگاه کارواش صنعتی

عملکرد دستگاه واتر جت صنعتی مشابه واترجت خانگی است ولی توانایی و قدرت بالاتری برای ارائه شستشوی صنعتی دارد همچنین می تواند حجم بیشتری از آلودگی های سرسخت را از میان برداشته و در بازه زمانی طولانی تری مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه دارای کاربرد های وسیعی در محیط های گوناگون است که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

شستشوی صنعتی خودرو

یک کاربرد دستگاه کارواش صنعتی که بسیار رایج می باشد، شستشوی خودرو سنگین است ا. اگرچه این امر به صورت دستی نیز امکان پذیر است ولی برای سرعت عمل و کیفیت بالای شستشو بهتر است از دستگاه کارواش صنعتی استفاده نمود. در این مکان ها با توجه به تعداد مراجعه کنندگان و ماشین هایی که باید شسته شود از انواع مدل های واترجت صنعتی در فشار و دبی مختلف استفاده می شود.

شستشوی صنعتی خودرو

شستشوی صنعتی خودرو

شستشوی سطوح مراکز پر رفت و آمد

مکان های بسیاری به دلیل رفت و آمد بالای افراد در طول روز دچار آلودگی های مختلفی می گردند. فشار بالای آب که از نازل دستگاه واترجت صنعتی خارج می شود به شستشوی بسیاری از فضاهای بزرگ مانند پارکینگ های خودرو، هتل ها، سالن های بزرگ و ورودی مجتمع های مسکونی کمک می کند. اعمال روش های نظافت صنعتی با استفاده از دستگاه های پرقدرت یکی از مناسب ترین روش ها در از میان برداشتن آلودگی در این مکان ها است.

شستشوی دیوار ساختمان ها

آلودگی هایی که به سطوح و یا دیواره های ساختمان ها چسبیده باشد با کمک فشار بالای آب دستگاه از دیوار کنده می شود. این نیز یک کاربرد دستگاه کارواش صنعتی بوده که در موارد پیشرفته به حذف نقاشی های روی دیوار می انجامد. بخش هایی از ورودی ساختمان ها که با هوای آلوده تماس دارند، نیازمند شستشو هستند که با استفاده از واتر جت صنعتی امکان پذیر خواهد شد.

شستشوی دیوار ساختمان ها

شستشوی دیوار ساختمان ها

شستشوی آشپزخانه صنعتی

کاربرد کارواش صنعتی در آشپزخانه های بزرگ و صنعتی امروزه در محیط هایی نظیر هتل ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و… بسیار متداول می باشد. این محیط ها، موقعیت مناسبی برای تجمع چربی و لکه های روغنی می باشند. برای پاک کردن دیواره ها و یا ظروف بسیار بزرگ که آلودگی و چربی چسبیده است دستگاه کارواش آب گرم بسیار مناسب خواهد بود. در واقع این دستگاه با کارواش آب سرد از نظر عملکرد و ساختار مشابه می باشند و فقط شوینده فشار قوی که آب گرم تولید می کند دارای آبگرمکن به این منظور می باشد در نتیجه این مدل واترجت صنعتی مناسب برای پاک کردن سطوح و تجهیزات چرب در حجم بالا است.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: