مقایسه واترجت الکتریکی با واترجت بنزینی یا گازوئیلی

نظافت و از بین بردن تمامی انواع آلودگی های چسبیده به سطوح با استفاده از شیوه های سنتی علاوه بر اینکه بسیار زمان بر می باشد، کارآیی لازم را نداشته و نمی تواند نیاز های نظافتی مورد نظر را بر طرف سازد. استفاده از شیوه های نوین و دستگاه های مکانیزه ایی چون دستگاه های واترجت صنعتی علاوه بر اینکه باعث افزایش سرعت نظافت و ارتقا کیفیت نظافتی می شود، با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها خواهند داشت. علاوه بر این ها حجم آب مصرف شده در نظافت با دستگاه های واترجت نسبت به شیوه های سنتی بسیار پایین می باشد.

 

نحوه عملکرد دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتیدستگاه های واترجت به واسطه بهره وری، اثربخشی و قدرت نظافتی بالا، کاربرد ویژه ایی در نظافت های خانگی و صنعتی دارند. این دستگاه به خاطر کاهش در میزان مصرف آب و مواد شوینده دستگاهایی سازگار با محیط زیست می باشند. اساس عملکرد تمام دستگاه های واترجت مشابه یکدیگر می باشد. فشار آب ورودی به دستگاه توسط پمپ تقویت شده و نهایتا از طریق نازل های پاشش آب به سطوح هدف پاشش می شوند. توجه به نیاز های نظافتی و ماهیت آلاینده ها می تواند راهنمای خوبی در تهیه دستگاه واترجت باشد. سرعت جریان یا دبی آب و فشار آب دو فاکتور مهم در دستگاه های واترجت می باشند. هر چه فشار آب خروجی بیشتر باشد، دستگاه واتر جت توانایی بیشتری در نظافت آلاینده های عمیق تر خواهد داشت و هر چه سرعت یا دبی آب خروجی بیشتر باشد سرعت عملیات نظافت بالاتر می رود. شوینده های فشار قوی بر اساس منبع تغذیه دستگاه به دو دسته واترجت های الکتریکی و واترجت های دیزلی یا بنزینی تقسیم می شوند. در ادامه به بررسی تفاوت ها و مزایای هر یک از این منابع انرژی خواهیم پرداخت.

 

تفاوت های واترجت الکتریکی و واترجت با سوخت فسیلی

واترجت صنعتی و کاربردهای آناصلی ترین تفاوت این دستگاه های واترجت منبع تغذیه دستگاه می باشد. واتر جت های الکتریکی به منظور دسترسی و اتصال به منبع تغذیه الکتریکی نیازمند استفاده از کابل برق می باشند. در حالیکه واتر جت های دیزلی یا بنزینی از سوخت های فسیلی برای تامین نیروی دستگاه استفاده می نمایند. تفاوت دیگر این دستگاه ها مربوط به قدرت نظافتی آنها می باشد، معمولا واتر جت های الکتریکی توان کمتری از دستگاه های بنزینی داشته و بیشتر برای کار های سبک نظافتی به کار می روند در حالی که واتر جت های بنزینی کار آیی ویژه ایی در شستشو و نظافت های سنگین صنعتی دارند.

 

ویژگی های دستگاه های واترجت یا کارواش صنعتی الکتریکی

واترجت صنعتی و کاربردهای آندستگاه های واتر جت الکتریکی وزن سبکی داشته و از این رو قابلیت جا به جایی بالایی دارند. واتر جت های الکتریکی سطح صدای پایینی داشته و هیچ گونه مزاحمتی برای افراد حاضر در محیط ایجاد نمی نمایند. بر خلاف دستگاه ها با سوخت فسیلی که منشا تولید گاز های سمی چون منو کسید کربن هستند، واترجت ها یا شوینده های فشار قوی، دستگاه هایی سازگار با محیط زیست بوده و کارآیی بالایی در فضا های سر پوشیده دارند. تنها عاملی که استفاده از واتر جت های الکتریکی را محدود می نماید ضرورت دسترسی به منبع انرژی الکتریکی می باشد.

 

ویژگی های دستگاه های واترجت بنزینی/گازوئیلی

واترجت صنعتی و نظافت صنعتیقدرت نظافت دستگاه های واتر جت با سوخت فسیلی بسیار بالا بوده و از آنجایی که قابلیت جا به جایی این دستگاه ها به واسطه کابل برق و دسترسی به منبع تغذیه محدود نمی باشد، به راحتی در محیط هایی با محدودیت امکانات قابل استفاده می باشند. از آنجایی که این دستگاه ها قدرت بالای در نظافت دارند باعث کاهش چشمگیر در مدت زمان لازم برای نظافت شده و در صورت دسترسی کامل به سوخت فسیلی توانایی کار مداوم و پیوسته را دارند. این دستگاه ها همانند تمامی دستگاه هایی که با سوخت فسیلی فعالیت می کنند نیازمند رسیدگی و مراقب می باشند.

 

لینک های مفید:

واترجت صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: