کاهش هزینه های نظافتی با استفاده از اسکرابر

12 اردیبهشت 1396

دستگاه های نظافت صنعتی نیلفیسک مانند اسکرابر و یا اسکرابر سوییپر با در نظر داشتن هزینه روزانه صاحبان مشاغل طراحی گشته اند. این دستگاه ها چه در انبار های بزرگ و چه در فروشگاه های بسیار کوچک کاربردی می باشند. با شناسایی منابعی که عمده هزینه های نظافتی از آن ها نشات می گیرد، راهکار های هوشمندانه ای به منظور کاهش هزینه های مصرفی ارائه گردیده است. با صرفه جویی در زمان نظافت، بودجه، نیروی کار  و انرژی مصرفی به وسیله بهره گیری از دستگاه های نظافت صنعتی، باعث ذخیره کردن هزینه می گردد و به همین ترتیب می توان این هزینه را در زمینه های دیگر- نه در شستشو و نظافت- استفاده نمود.

مدل های جدید اسکرابر و سوییپر اسکرابر

دستگاه اسکرابر سرنشین داردو مدل اسکرابر جدید SC250 و SC6000 شرکت نیلفیسک ویژگی هایی دارند که ساده تر شدن ذخیره هزینه ها از طریق استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی را به ارمغان می آورد. دستگاه اسکرابر سرنشین دار SC6000 به منظور ارائه بهترین نتیجه و بهترین کیفیت شستشو با وجود صرف کمترین هزینه ها برای صاحبان مشاغل طراحی گردیده است. این دستگاه برای استفاده در انبار های بزرگ، گاراژ و پارکینگ و فروشگاه های بزرگ مناسب می باشد. از مزایای این دستگاه می توان به طراحی فشرده و در نتیجه قدرت مانور بالا و دسترسی خوب، کلید های هوشمند برای تنظیمات گوناگون کاربران مختلف، سیستم تشخیص و مقابله با ضربه و کاهش صدمه به دستگاه اشاره کرد. اما در مقابل دستگاه سوییپر اسکرابر دستی SC250 برای شستشو و نظافت مغازه های کوچک، رستوران و فست فود های زنجیره ای مناسب و کارآمد می باشد؛ طراحی سوییپر اسکرابراین دستگاه بسیار کاربر پسند می باشد و به همین دلیل هر کدام از کارکنان می تواند از آن استفاده کند. از مهم ترین مزایای این دستگاه مکش زباله و شستشوی همزمان در یک مسیر می باشد که به همین ترتیب در زمان صرفه جویی شده و سرعت نظافت بالا می رود. این سوییپر اسکرابر باتری دار، فشرده ترین دستگاه در این نوع می باشد که بیشترین قدرت مانور را در شستشو و نظافت سطوح داراست. سیستم مدیریت باتری این دستگاه، باعث افزایش عملکرد مفید می گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: