نقد و بررسی دستگاه جاروبرقی مرکزی ساخت کمپانی نیلفیسک دانمارک

15 آبان 1396

نسل جدید جاروبرقی های کمپانی نیلفیسک دانمارک دستگاه جاروبرقی مرکزی می باشد که جهت بهینه سازی عملیات نظافت و ارتقا سطح بهداشت در منازل طراحی و تولید شده است. این دستگاه ها در بخش های پشتی دیوار حین ساخت آپارتمان های مسکونی نصب می گردد، سپس تمام بخش های ساختمان لوله کشی شده و دریچه های اتصال خرطومی نیز در برخی قسمت ها بر روی دیوار تعبیه می شود. در این صورت با اتصال خرطومی به هر یک از این ورودی ها می توان سطوح کف در واحدهای مسکونی را مورد نظافت قرار داد. در این مقاله به بررسی نحوه عملکرد دستگاه جاروبرقی مرکزی پرداخته و مزایای استفاده از این ابزار نظافتی کارآمد و کاربردی را شرح می دهیم.



عملکرد دستگاه جاروبرقی مرکزی

جاروبرقی مرکزیاساس کار دستگاه جارو برقی مرکزی همانند سایر مکنده ها می باشد که با مکش هوا حجم بالایی از زباله ها و گرد و غبار مکش شده و به درون مخزن دستگاه انتقال می یابد با این تفاوت که مخزن جمع آوری زباله این دستگاه ها بزرگتر بوده و آلودگی های بیشتری از محیط جمع آوری می گردد و به دلیل ثابت بودن این دستگاه فضای اشغال شده در منزل بسیار کم می باشد. علاوه بر این امکان نظافت منظم در هر زمان برای افراد در منزل وجود داشته و تنها با اتصال خرطومی به ورودی ها امکان نظافت محیط فراهم می آید و با جدا نمودن خرطومی از دریچه ها، عملکرد دستگاه متوقف می شود. دستگاه های جاروبرقی مرکزی نیلفیسک دانمارک با توجه به متراژ محیط طراحی و عرضه شده اند و به ترتیب در منازل با متراژ ۱۵۰، ۲۵۰ و تا ۵۰۰ متر مربع مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد هر سه مدل از این دستگاه ها یکسان می باشد.

 

مزایای استفاده از جاروبرقی مرکزی

دستگاه های جاروبرقی مرکزی ابزاری کارآمد جهت نظافت منازل مسکونی می باشند که از توان نظافتی بالایی برخوردار بوده و برخی از مزایای ویژه این دستگاه ها به شرح ذیل می باشد.

کاهش علائم آلرژی

جاروبرقی مرکزیآزمایشی بالینی در ایالات متحده آمریکا صورت گرفته که نتیجه حاصله حاکی از تاثیر چشم گیر دستگاه جاروبرقی مرکزی در کاهش علائم آلرژی می باشد. از آنجا که مخزن زباله این جاروها به طور کامل دور از محیط داخلی منازل قرار می گیرد، آلودگی ها پس از مکش تحت هیچ شرایطی به محیط باز نمی گردند و در این صورت گرد و غبار افراد مبتلا به آلرژی را آزار نمی دهد و سلامت افراد در این مکان ها تضمین می گردد.

 

 

 

بهبود کیفیت هوا

جاروبرقی مرکزیاز برترین مزایای استفاده از دستگاه جاروی مرکزی عدم انتشار بوی نامطبوع در محیط، حین انجام نظافت می باشد و ذرات گرد و غبار نیز تحت هیچ شرایطی به محیط باز نمی گردند که در این صورت در محیط داخلی منزل هوای مطبوع ایجاد شده و و افراد حین نظافت در منزل هوای پاک استنشاق می کنند.

 

 

 

 

قدرت مانور بالا

جاروبرقی مرکزیطراحی ارگونومی دسته، خرطومی و نازل قدرت مانور افراد را در امر نظافت منزل را افزایش داده و به فرد امکان نظافت تمامی بخش ها اعم از پله ها، گوشه و کناره ها را می دهد و تمامی فضاها بدون نیاز به تحمل بار سنگین ناشی از وزن جاروبرقی و همچنین جابجایی و حمل آن مورد نظافت قرار می گیرد. دسته تلسکوپی قابل تنظیم به تناسب قد فرد خستگی ناشی از انجام نظافت روزمره را نیز کاهش می دهد.

 

 

 

سطح صدای پایین

جاروبرقی مرکزیدستگاه جاروبرقی مرکزی در حین کار سطح صدای پایینی را به وجود آورده و هیچگونه مزاحمتی برای سایر افراد و حتی اعضایی از خانواده که در حال استراحت می باشند، به وجود نمی آورد. از سوی دیگر امکان شنیدن سایر صداها همچون زنگ تلفن، صدای گریه کودک نیز به دلیل پایین بودن سطح صدای دستگاه جاروبرقی مرکزی نیز وجود دارد به همین دلیل انتخاب این نوع از جاروبرقی تصمیمی بسیار هوشمندانه می باشد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: