مزایای استفاده از اسکرابر سرنشین دار در نظافت

21 آذر 1395

تجهیزات صنعتی و تجاری نظافت، ابزای مطمئن و کار آمد برای نظافت و مراقبت از سطوح کف می باشند. به خاطر ازدحام جمعیت و تردد بی شمار بر روی سطوح کف، این سطوح مستعد حجم بالایی از آلودگی ها مانند جرم ها، گرد و خاک و انواع کثیفی ها می باشند. از این رو استفاده از شیوه های سنتی نظافت که از تی، برس و سطل آب برای نظافت و از بین بردن آلودگی های سطحی استفاده می نمود، کارآیی لازم را در نظافت موثر، با کیفیت و افزایش درخشندگی این سطوح نخواهد داشت. از این رو جایگزینی شیوه های سنتی نظافت با شیوه های نوین و استفاده از ماشین آلات صنعتی نظافت مانند اسکرابر ها می تواند تاثیر چشم گیری در درخشش و نظافت با کیفیت سطوح کف داشته باشد.


اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی و مزایای استفاده از ان در نظافت صنعتیاسکرابر ها دستگاه های صنعتی هستند که با استفاده از برس تعبیه شده در دستگاه سطوح کف را ساییده و انواع جرم ها و آلودگی ها را برطرف می کنند. اسکرابر ها در دو نوع اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار تولید می شوند، در مدل های دستی اسکرابر، کاربر در پشت دستگاه قرار گرفته و اسکرابر را هدایت می کند، در حالی که اسکرابرهای سرنشین دار مجهز به صندلی بوده، و کاربر با نشستن بر روی صندلی دستگاه اسکرابر را هدایت می نمایبد، از این رو نظافت با اسکرابر سرنشین دار بسیار سریع تر و راحت تر از شیوه های سنتی نظافت می باشد.


نظافت سریع تر با استفاده از اسکرابر سرنشین دار

اسکرابر سرنشین دار و سرعت بالای نظافتیدر مدل های سرنشین دار اسکرابر، از آنجایی که کار بر روی کف شوی قرار گرفته و دستگاه را هدایت می کند، کمتر خسته شده و توانایی بیشتری برای نظافت خواهد داشت، از این رو سرعت نظافت با دستگاه های کف شوی سرنشین دار بسیار بالاتر از شیوه های سنتی می باشد. مخازن بزرگ در اسکرابر های سرنشین دار، موجب کاهش تعداد دفعات لازم برای تخلیه و تعویض آب مخازن در طول عملیات شستشو و نظافت شده و همین امر تاثیر بسیار زیادی در کاهش زمان لازم برای نظافت دارد.


پهنای شستشوی بیشتر با استفاده از اسکرابر خودرویی

اسکرابر و مزیت های آنابعاد اسکرابر های خودرویی بزرگتر از ابعاد کف شوی های دستی بوده، و از این رو پهنای شستشو در این مدل ها به واسطه برس های بزرگتر، پهن تر و بیشتر از نمونه های دستی می باشد. به عبارت دیگر، کاربر توانایی نظافت محیط وسیع تر را در رفت و برگشت های کمتری خواهد داشت، از این رو شستشوی سطوح در زمان کمتری انجام شده و زحمت کمتری برای کاربر دارد.


افزایش بهره وری و کیفیت نظافت با کف شوی صنعتی

اسکرابر خودروی و افزایش سرعت نظافتدر نظافت با اسکرابر های سرنشین دار، کاربر بر روی دستگاه نشسته و عملیات نظافت را انجام می دهد، در نتیجه کمتر خسته شده و از آنجایی که سرعت نظافتی بالا می باشد، عملیات نظافت در زمان کوتاه تری انجام گرفته و زمان صرفه جویی شده می تواند صرف فعالیت های دیگری شود. موتور های قدرتمند و سیستم برس زنی کف شوی ها هر گونه آلودگی چسبیده به سطوح را از بین می برند از این رو بر خلاف شیوه های سنتی به منظور از بین بردن آلودگی ها، نیازی به اعمال نیرو از سوی کاربر نمی باشد.


خشک شدن سریع مناطق شسته شده

اسکرابر و سرعت شستشو و نظافت شیوه های سنتی برای نظافت سطوح از حجم بالایی از آب و مواد شوینده استفاده می کردند که باعث طولانی شدن زمان لازم برای خشک شدن سطوح می شد، اما اسکرابر ها با پاشش مقدار کمی آب بر روی سطوح و بدون استفاده از مواد شوینده آلودگی ها را بر طرف نموده و با مکش آب باقی مانده و سیستم تی کشی، سطوح را خشک می نمایند، از این رو در شستشوی سطوح با دستگاه های کف شور، هیچ گونه محدودیتی در دسترسی برای افراد و مراجعه کنندگان ایجاد نمی شود.


لینک های مفید:

اسکرابر صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: