سقف شوی، ابزاری کارامد در کارواش خانگی

29 فروردین 1396

با افزایش آلودگی در شهر ها، توجه به امور نظافتی بیشتر شده است. نمای ساختمان ها زیبایی خود را از دست داده اند. برای برگرداندن زیبایی شهر ها، می بایست نمای ساختمان ها را شستشو داد. سقف های شیب دار ساختمان ها از بخش های مهمی است که در ظاهر ساختمان بسیار تاثیر گذار است. برای شستشوی سقف می توان از شیوه سنتی شستشو استفاده کرد به این صورت که سقف ها را به وسیله ابزار های نظافت و شستشوی دستی پاکیزه کرد که استفاده از این روش علی رغم هزینه پایین معایب بسیاری مانند سرعت کم، خطرات ناشی از ارتفاع زیاد، مصرف آب و مواد شوینده، دشواری دسترسی به آب و… خواهد داشت. روش دیگر استفاده از دستگاه کارواش خانگی می باشد که با تجهیز شدن به لنس شستشوی سقف، فرآیند شستشو را بسیار ساده و دلنشین خواهد کرد.

سقف شوی کارواش خانگی یک راه حل جامع برای کمک به نماشویی

لنس سقف شوی نیلفیسک، ابزاری است که برای شستشوی سقف بدون نیاز به داربست و یا روی سقف رفتن و به منظور استفاده در کارواش خانگی با شوینده مخصوص، طراحی گشته است. این ابزار برای اکثر خانه ها قابل استفاده می باشد و این به معنی آن است که استفاده از سقف شوی کارواش خانگی نیاز به بکارگیری یک فرد متخصص در زمینه کار با واتر جت نخواهد داشت. برای اولین بار چنین راه حلی برای شستشوی سقف توسط شرکت نیلفیسک ارائه گشته است که مزایای بسیاری خواهد داشت.

مزایای سقف شوی کارواش خانگی

ابزار سقف شوی به منظور شستشوی خاک تجمیع شده و دیگر آلودگی هایی که می توانند هم باعث آسیب به مواد سقف گرند و هم بر روی ظاهر اثر منفی خواهند داشت، ساخته شده است. این تجهیز صاحبان ساختمان های یک طبقه را قادر می سازد که به سادگی و با حفظ امنیت سقف ساختمان خود را شستشو داده و به زیبا سازی شهر کمک کنند.

ویژگی های سقف شوی

این ست شامل یک لنس تلسکوپی با طول حداکثر ۴.۲ متر و یک نازل پاشش مدادی با قدرت پاشش حداکثر ۱۱ متر می باشد که در مجموع حداکثر ارتفاعی که این تجهیز تامین می کند در حدود ۱۵ متر می باشد. امکان تغییر آسان و سریع به منظور جابجایی با نازل برس و نازل فوم وجود دارد. می توان زاویه نازل را تا ۴۵ درجه تغییر داد و مکان های غیر قابل دسترس را شستشو داد. برس مخصوص امکان اسکراب کردن و تحریک بیشتر سطح سقف را ایجاد می کند. دوز مواد شوینده قابل استفاده در این تجهیز کارواش خانگی قابل تنظیم است. ۴ گیره در بسته دستگاه برای ترکیب شلنگ فشار قوی و شلنگ ماده شوینده وجود دارد. این ابزار قابل استفاده در عملیات شستشوی مکان های دیگری مانند گلخانه می باشد. این تجهیز قابل نصب بر روی همه دستگاه های کارواش خانگی قابل استفاده بوده و برای دستگاه هایی که فاقد شلنگ جمع کن می باشند، این وسیله با یک آداپتور شلنگ جداگانه قابل استفاده می باشد.

 

 

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: