چرا باید ماشین کف شوی سالن جایگزین نظافت دستی شود؟

20 خرداد 1400

هنگامی که افراد به دنبال دستگاه کف شوی صنعتی هستند، سوالی که همیشه می پرسند این است که کدام ماشین کف شوی سالن برای من کاربردی تر است؟ همه متقاضیان این محصول خواهان خرید دستگاه کف شوی استاندارد، قدرتمند و مقاومی هستند. آنها به دنبال اسکرابر هایی همه کاره هستند که بتواند در انواع شرایط کف شویی به خوبی کار کنند. برای این که این اسکرابر مناسب را خریداری کنید، باید این محصول را از شرکتی تهیه کنید که در زمینه تولید تجهیزات نظافت با کیفیت تجربه فنی دارد. در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مزایای یک ماشین کف شوی سالن استاندارد

ماشین کف شوی سالن یا اسکرابر چه مزایایی نسبت به شستشوی دستی دارد؟  مهم ترین مزیت یک اسکرابر سرعت بالای شستشو است که نظافتی را که چندین نفر می بایستی انجام دهند تنها یک کاربر با استفاده از اسکرابر صنعتی می تواند به سرانجام برساند. از دیگر ویژگی ها که به طور کامل در ادامه به آن اشاره شده است می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی، شستشوی مکانیزه، مصرف آب و مواد شوینده کم، کاهش نیروی انسانی، قابلیت حمل، عملکرد کم صدا و دوام اشاره نمود.

ویژگی های ماشین کف شوی سالن چیست؟

اسکرابر دستی

صرفه جویی در مصرف انرژی

بهترین دستگاه های شستشو باید بتوانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. بنابراین هزینه کلی نظافت با استفاده از آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این موارد شامل هزینه های برق و مواد شوینده مصرفی خواهد بود.

شستشوی مکانیزه

تمامی ابزارهای نظافت دستی را کنار خواهید گذاشت و همه چیز دقیق و سریع انجام خواهد شد.

مصرف آب و مواد شوینده کم ماشین کف شوی سالن

دیگر نیازی به مصرف چندین لیتر مواد شوینده گران قیمت نخواهید داشت زیرا ماشین کف شوی سالن به گونه ای طراحی شده است که کمترین مصرف را داشته باشد. ماشین اسکرابر سالن به خاطر برخورداری از عملکرد دقیق، در مصرف آب نیز به طور کامل صرفه جویی می کند.

کاهش نیروی انسانی

هر دستگاه نیاز به یک نیروی انسانی دارد. این فرد می تواند در کمترین زمان ممکن مکانی به وسعت یک کارگاه صنعتی را نظافت کند. با استفاده از ابزارهای نظافت دستی به چندين نیروی کار احتیاج پیدا می کنید.

قابلیت حمل

هر شخصی که از اسکرابر برای نظافت سطوح استفاده می کند و یا تجربه استفاده از آن را دارد، به شما خواهد گفت که قابلیت حمل برای هر ماشین کف شوی سالن یک ویژگی کاملا ضروری است. چنین مزیتی به شما این امکان را می دهد با خیالی آسوده کار را به نیروی خدمات واگذار کنید.

عملکرد کم صدا

بهترین دستگاه های شستشو کف سر و صدای بسیار کمی در محیط اطراف خود منتشر می کنند. زیرا سازندگان ماشین های اسکرابر سالن، بهره گیری از قطعات سنگینی که در ایجاد صدای مزاحم موثر هستند را در فرایند ساخت منع می کنند. در واقع فرایند تولید به درستی مهندسی شده و خروجی کار محصولی کم صدا و کارآمد است.

گارانتی

یک تولید کننده ماشین اسکرابر سالن محصولات خود را ضمانت می کند. این امر در مورد بهترین اسکرابر ها نیز صادق است. با گارانتی شدن محصول این اطمینان خاطر را برای خریدار به وجود می آید که تولید کننده محصولی استاندارد را تهیه کرده است.

دوام

بهترین اسکرابر ها می توانند تحت هر شرایطی سطوح سخت و بافت دار را به آسانی نظافت کنند. باید بتوانند سالهای سال بدون صرف هزینه های بی مورد تعمیر و نگهداری دوام بیاورند. این مزیت باعث می شود خریداران آن کارایی و سودآوری بیشتری کسب کنند.

اهمیت شستشوی کف سالن تولید صنعتی

محیط کار شما همان جایی است که پرسنل در آن مشغول به کار هستند. این محیط می تواند یک مکان عمومی باشد و به غیر از کارمندان، سلامت و رفاه مراجعان هم مدنظر شما باشد. تفاوتی میان یک محیط بیمارستانی و یک کارگاه تولیدی وجود ندارد. استفاده از ماشین کف شوی سالن مزیت ها و ویژگی هایی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

ماشین کف شوی سالن سرنشین دار نیلفیلسک

اسکرابر سرنشین دار نیلفیسک

ایمنی

در محیطی پاکیزه شما می توانید از سلامت محصولات تولیدی اطمینان خاطر داشته باشید و نگران کارمندان و افراد حاضر در محل نباشید؛ زیرا طرز کار ماشین ماشین کف شوی سالن و باقی اسکرابر ها به این صورت است که هیچ ردی از رطوبت و خیسی باقی نخواهد گذاشت و احتمال تهدید سلامت عابرین به صفر می رسد.

کیفیت

اگر بخواهیم برای پاکیزگی محیط درجه بندی در نظر بگیریم، محیطی که با استفاده از ابزار های دستی نظافت می شود با محلی که با ماشین های مکانیزه پاکسازی می شود، قابل مقایسه نیست. در واقع همه چیز با سرعت و کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

تردد آسان تر

دیگر برای نظافت یک سالن پروسه کاری تعطیل نخواهد شد. معمولا در بیشتر شرکت ها و مکان های عمومی این چنین است که نظافت را به اوقاتی موکول می کنند که ترافیک کار نداشته باشند. با استفاده از ماشین کف شوی سالن تداخلی در رفت و آمد افراد ایجاد نخواهد شد.

جمع بندی
سوالی که در پایان مطرح می شود این است که چه اسکرابری مناسب کسب و کار ما است؟ ماشین کف شوی سالن دستی یا سرنشین دار؟ کدام یک را خریداری کنیم؟ هدف اصلی شما برای استفاده از ماشین آلات این چنینی، سهولت در انجام نظافت و افزایش سرعت است. در نتیجه با در نظر گرفتن این مهم که نیروی خدمات شما باید چه میزان از مساحت محیط را پاکسازی کند، تصمیم گیری کنید. اگر سالن وسعت زیادی دارد، ماشین سرنشین دار گزینه بهتری خواهد بود. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان شریف صنعت ارتباط برقرار کنید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: