معرفی دستگاه اسکرابر صنعتی SC6000

2 شهریور 1395

دستگاه اسکرابر SC6000 یکی از جدیدترین کفشو های سرنشین دار شرکت نیلفیسک می باشد. ابعاد، سرعت و تکنولوژی ساخت این دستگاه به گونه ای است که آنرا برای نظافت محیط های وسیع سرپوشیده مهیا ساخته است. این دستگاه مقرون به صرفه با استفاده از برس های خود و سامانه پاشش آب، آلودگی ها سطحی و عمیق را از بین می برد و در نهایت آنرا به خوبی خشک می نماید. زمین شوی خودرویی SC6000طراحی کاربر پسندی داشته و قادر است ساعت ها به نظافت و شستشوی سطح بپردازد. این اسکرابر باتری دار، قدرتمند و قابل اعتماد بوده و کمتر نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. در نتیجه این دستگاه، با ارائه یک بازدهی بالا، زمان وقفه در امر نظافت را به حداقل رسانده است.

کفشوی صنعتیکفشوی خودرویی SC6000، دستگاه مناسبی برای شستشوی سطح در محیط های صنعتی و کارخانجات و محیط های داخلی وسیع مانند بخش های تولید، انبار ها، مراکز خرید، فرودگاه ها و پارکینگ ها می باشد. با تکنولوژی هوشمند بکار رفته در این دستگاه، میزان آب پاشش شده بر طبق سرعت حرکت آن به صورت خودکار تنظیم می شود. البته با افزودن سیستم EcoflexTM کاربر می تواند در مصرف انرژی، آب و مواد شوینده صرفه جویی نماید.

 

ویژگی های اسکرابر SC6000

– قابل ارائه با دو برس دیسکی ۸۶ یا ۱۰۵ سانتی متری یا دو برس غلطکی ۹۱ سانتی متری

– طراحی برای انواع مختلف سطوح از سطوح صاف تا سطوح سرامیکی

زمین شوی صنعتی– عملکرد عالی در خشک کردن سطح، با توربین دو گانه اختیاری

– ساختار قابل اعتماد و ابعاد جمع و جور

– ساختار کاملا محافظی در برابر آسیب های فیزیکی برای به حداقل رساندن آسیب ها

– صفحه نمایش OLED با کیفیت حتی در محیط های بسیار روشن و  با زاویه دید مناسب

– بدون نیاز به ابزاری جهت تعویض بخش های اصلی دستگاه یعنی برس ها، تی خشک کن و لاستیک تی

 

لینک های مفید :
کفشوی : فهرست محصولات

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: