اسکرابر مجهز به سیستم ecoflex مناسب نظافتی سازگار با محیط زیست

27 شهریور 1396

اسکرابر با قدرت انعطاف پذیری بالا و توان ویژه در از بین بردن آلودگیها و همچنین انجام نظافت و شستشوی موثر کف از جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی بهره مند می باشد. کمپانی نیلفیسک دانمارک با تحقیقات گسترده در زمینه بهره وری مناسب تر دستگاه اسکرابر همواره سعی در بروزرسانی این تجهیزات همگام با شرایط محیط و نیاز مشتریان داشته است. نتیجه تحقیقات گسترده این شرکت سیستم eco flex بوده است که اصل کارکرد این سیستم نظافتی سازگار با محیط زیست را هدف قرار می دهد. مجهز بودن دستگاه های اسکرابر به این سیستم سبب شده است که ضمن مصرف حداقل میزان مصرف آب و مواد شوینده نظافت را به نحوی موثر به انجام رساند.

اساس کار دستگاه اسکرابر صنعتی در شستشوی بهینه سطوح کف

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی با عملیات شستشوی کف را با پاشش آب و مواد شوینده بر روی برس های دوار خود به انجام می رساند. حرکت این برس ها بر سطح زمین، آلودگی ها را از خلل و فرج خارج می نماید و تی دستگاه در حین حرکت اسکرابر بر مقاطع کف آلودگی ها را جمع آوری نموده سپس پمپ مکنده این آلودگیها را به مخزن آب آلوده انتقال می دهد و در نهایت تنها با یکبار عبور این دستگاه بر سطوح کف تمامی آلودگی ها از بین رفته و سطحی پاکیزه و به دور از آلودگی به ارمغان خواهد آمد.

شستشوی موثر کف تنها با استفاده از آب

اسکرابراسکرابر های مجهز به سیستم eco flex دارای مخازن آب و مواد شوینده به صورت جداگانه می باشند که این کمپانی با این سبک طراحی امکان شستشوی کف تنها با آب را فراهم آورده است و با فشردن دکمه eco flex شستشوی کف را حداقل پاشش آب بر روی برس ها آغاز می نماید. نظافت روتین و روزانه با این شیوه سبب شده است از مصرف مواد شوینده شیمیایی جلوگیری و همچنین نظافت روزانه با این سیستم سازگاری بالای دستگاه با محیط زیست را امکان پذیر نموده است.

شستشوی کف با حداقل میزان مواد شوینده

سیستم eco flex در دستگاه اسکرابر های کمپانی نیلفیسک این امکان را فراهم آورده است که درصد ترکیب مواد شوینده بسیار کاهش یابد و آب و مواد شوینده به صورت جداگانه بر سطح پاشش شده و در نهایت محلول باقی مانده جمع آوری گردد. مطلوب بودن این موضوع دلالت بر عدم انتشار بیش از حد مواد شوینده در محیط زیست دارد بدین منظور نظافت روزانه سطح با کمک این سیستم با حداقل مصرف مواد شوینده به انجام می رسد.

افزایش توان شستشوی جهت پاکسازی سطوح با آلودگی بیشتر

در حین شستشوی کف، به بخش هایی با میزان آلودگی بیشتر برمی خوریم که در صورت مجهز بودن دستگاه به سیستم eco flex برای مدت زمان ۱ دقیقه کاربر می تواند با حداکثر فشار برس و همچنین پاشش آب و مواد شوینده به صورت متعادل می تواند مقطع مورد نظر را با توان بالاتری شستشوی نموده و آلاینده ها را از سطح پاکسازی کند. در این صورت صرفه جویی در زمان نیز امکان پذیر خواهد شد به گونه ای که دیگر نیاز به عبور چندین باره دستگاه از سطح مقطع آلوده تر نمی باشد.

شستشوی بهینه در کوتاهترین زمان ممکن

اسکرابرسطوح پر رفت و آمدی همچون ورودی ها به دلیل تردد بالای افراد دچار آلودگی بسیاری می شوند که جهت دستیابی به ظاهری زیبا نیاز به نظافت مداوم دارند . دستگاه کف شور مجهز به سیستم eco flex به دلیل با قدرت مانور بالای خود شستشوی را در مدت زمان کوتاهتری امکان پذیر نموده است و با مصرف میزان بسیار کمی آب با سرعت بالا در کوتاهترین زمیان ممکن آلودگی ها را به صورت مداوم از سطوح پر رفت و آمد پاکسازی می کند.

امکان شستشوی کف با آب گرم

از آنجا که آب گرم توان بالاتری در شستشوی دارد، آلودگی ها را به صورت مطلوب تر پاکسازی می نماید. سیتسم eco flex در اسکرابر های کمپانی نیلفیسک امکان شستشوی کف با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد را دارا می باشند. در این صورت آب گرم سبب پاکسازی سریعتر سطح می شود و زمان کوتاهتری صرف شستشوی و نظافت کف خواهد شد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: