افزایش کیفیت و سرعت نظافت با استفاده از دستگاه اسکرابر خودرویی SC2000

23 دی 1394

دستگاه اسکرابر صنعتی SC2000 ، یکی از کفشوی های خودرویی با کیفیت ساخت شرکت نیلفیسک می باشد. این دستگاه منسجم، مزایای قابل توجهی را به نسبت کفشوهای دستی هم قیمت خود فراهم ساخته است. در واقع با بکارگیری این اسکرابر کوچک، بازدهی نظافت نسبت به بکارگیری یک کفشوی دستی هم رده تا ۵۰ درصد افزایش می یابد. اسکرابر SC2000، گزینه ایده آلی جهت نظافت محیط های سرپوشیده ای چون ادارات، سوپر مارکت ها، سالن های ورزشی، مغازه ها و فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و حتی بیمارستان ها می باشد.

 

عملکرد عالی با سطح صدای پایین

کفشوی علیرغم اینکه اسکرابر صنعتی SC2000، دارای ابعاد بسیار فشرده ای است اما تمامی مزایا و ویژگی های خاص دستگاه های اسکرابر خودرویی با ابعاد بزرگ تر ساخت شرکت نیلفیسک را دارا می باشد. این دستگاه، قدرت مانور بالایی داشته و در محیط های کم عرض، به خوبی حرکت و دور می زند. سطح صدای پایین آن نیز موجب شده تا کاربر بتواند در تمامی ساعات شبانه روز در محیط های حساس به صدا به انجام عملیات نظافت و شستشو بپردازد.

 

سهولت کاربری و بهره وری بالا

اسکرابر صنعتیاسکرابر خودرویی SC2000، توانایی حرکت با سرعت ۶ کیلومتر بر ساعت را داشته و از مخازن آب جداگانه بزرگی به حجم هرکدام ۷۰ لیتر و همچنین پهنای شستشوی ۵۳ سانتی متر بهره می برد. به همین جهت عملیات شستشو و نظافت را با سرعت و بدون کم ترین وقفه انجام داده و بهره وری بالایی ارائه می نماید. این اسکرابر خودرویی به سهولت کنترل و هدایت می شود. چراکه تمامی عملکرد های مربوط به نظافت محیط، به سادگی و با فشار دادن کلید های لمسی دستگاه فعال می گردد. همچنین میزان آب و ماده شوینده بطور خودکار و بر طبق سرعت حرکت دستگاه تنظیم شده و به سطح پاشش می شود. بنابراین کفشوی SC2000 بازدهی نظافتی ثابتی ارائه داده و در مصرف آب صرفه جویی می نماید. در ضمن، صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده با بهره مندی از سیستم Ecoflex نیلفیسک، به میزان بهتری رعایت می شود. قیمت مناسب این دستگاه، کیفیت بالای قطعات و تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه نیز هزینه های مالک را به حداقل رسانده است.

 

مشخصات و ویژگی های اسکرابر SC2000

  • کفشوی صنعتیبازدهی بالا : پهنای شستشوی ۵۳ سانتی متر، سرعت ۶ کیلومتر بر ساعت، مخازن آب با ظرفیت ۷۰ لیتر و زمان عملکرد ۳/۵ ساعت با یکبار شارژ کامل باتری
  • منسجم و راحت : دارای ابعاد کوچک جهت عبور از محیط های تنگ، دارای صندلی راحت و فضای کافی برای جای پای کاربر
  • کیفیت نظافتی ثابت: تنظیم خودکار میزان محلول شستشو متناسب با سرعت دستگاه
  • سطح صدای پایین : برخوردار از موتور مکش کم صدا همراه با مد حالت سکوت و در نتیجه ایجاد صدای حدود ۶۲ دسی بل
  • کنترل آسان: ساختار کاربر پسند همراه با آموزش آسان – داشبورد با کلید لمسی و صفحه نمایش بر روی فرمان
  • انطباق پذیری با شرایط مختلف: دارای سیستم Ecoflex با تنظیم دلخواه مواد شوینده و یا نظافت با آب به تنهایی. تنظیم خودکار سرعت برس ها بر طبق نوع سطح و کاربرد به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی
اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: