جاروبرقی نیمه صنعتی چیست؟

31 فروردین 1400

جاروبرقی نیمه صنعتی ابزاری ایده ال برای نظافت محیط های بزرگ می باشد که با توجه به قابلیت های بیشتر در مقایسه با انواع جاروبرقی تجاری و خانگی از کاربرد گسترده ای برخوردار است. این دستگاه از توانایی مکش زباله های نسبتا حجیم در محیط های بزرگ و کاری برخوردار بوده و در مراکزی نظیر کارگاه ها، هتل ها، محیط های تجاری و صنعتی و… متناسب با نوع و میزان آلودگی می توان از یک مکنده نیمه صنعتی استفاده نمود. درواقع تفاوت اصلی جاروبرقی ها در انواع مدل های خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی قدرت موتور، نوع فیلتر و پمپ دستگاه ها می باشد، هر چه توانایی دستگاه بیشتر باشد برای محیط های بزرگ تر و آلوده تر استفاده خواهد شد.

معرفی اجزا مکنده نیمه صنعتی

مکنده نیمه صنعتی | جاروبرقی نیمه صنعتی | دستگاه جارو برقی نیمه صنعتی

کاربرد مکنده نیمه صنعتی

الکترو موتور های این دستگاه نظافتی دارای قدرت مکش بسیار زیادی هستند. جارو برقی نیمه صنعتی که در محیط های تجاری و غیر خانگی و همین طور مراکز اداری و کارگاه های کوچک استفاده می شود همچون سایر مدل های جاروبرقی با ایجاد یک فشار منفی در مخزن دستگاه عمل کرده و ذرات و آلودگی ها را به داخل می کشد. اگرچه اساس کار جارو برقی ها یکی است ولی در مکنده نیمه صنعتی عموما از پمپ سانتریفیوژال و موتور کلکتوری تقویت شده استفاده می گردد. برخورداری از بدنه مستحکم و مخازن بزرگ امکان مکش انواع آلودگی ها در محیط را فراهم می سازد. از آنجایی که در یک دستگاه جارو برقی نیمه صنعتی از موتور های کلکتوری استفاده شده است این دستگاه ها توانایی کارکرد به صورت پیوسته را نداشته و لازم است تا در فواصل مشخصی اجازه داد تا موتور دستگاه استراحت کند. در نتیجه این دستگاه ها برخلاف انواع مکنده های صنعتی دائم کار نبوده و از موتور های توربینی برخوردار نمی باشند.

کاربرد جاروبرقی نیمه صنعتی

مکنده نیمه صنعتی | جاروبرقی نیمه صنعتی | دستگاه جارو برقی نیمه صنعتی

کاربرد مکنده نیمه صنعتی

مکنده نیمه صنعتی توانایی تمیز کردن محیط های مختلفی را دارد و دارای قدرت بالاتری نسبت به مکنده های نوع خانگی است. در واقع این دستگاه نظافتی نیمه صنعتی برای محیط های بزرگتر طراحی شده است تا بتواند آلودگی های بیشتری را در مدت زمان کمتری جمع آوری نماید و نیازی به تمیز کاری و تعویض مخزن در مدت زمان کوتاه نباشد. دستگاه جاروبرقی نیمه صنعتی برای محیط هایی مانند کارگاه ها که انواع آلودگی در آن وجود دارد قابل استفاده است. محیط های تجاری نیز یکی از مکان هایی است که با کمک جارو برقی نیمه صنعتی‌‌‌‌‌ می توان آن را نظافت نمود. این مکان ها نیز دارای وسعت نسبتا زیادی هستند ‌‌‌‌‌که نیروی دست و یا دستگاه های کوچک برای آنها کافی نیست.

– هتل ها و کارواش ها

هتل‌ها یکی دیگر‌‌‌ از مکان‌‌‌‌هایی هستند که نیاز به نظافت مداوم دارند زیرا محل رفت و آمد افراد زیادی بوده و برای مسافران و کارکنان حاضر در این مکان ها رسیدگی به نظافت یک امر واجب بشمار می آید در نتیجه لازم است تا از دستگاهی پرقدرت استفاده شود که علاوه بر امکان حمل آسان از فیلتراسیون مناسب و قدرت مکش بالا برخوردار باشد. در یک مکند صنعتی از انواع فیلتر های کارتریجی و ستاره ای استفاده می شود که ضمن جلوگیری از بازگشت گرد و غبار به محیط آلودگی ها را به خوبی جمع آوری نماید. مکنده نیمه صنعتی آب و خاک نیز از زیر مجموعه های  این دستگاه به شمار می رود و می توان به راحتی محوطه هتل ها را به وسیله آنها نظافت نمود. در کارواش های شستشوی ماشین نیز متناسب با تعداد خودروها می توان از یک جاروبرقی نیمه صنعتی برای مکش زباله و یا گرد و غبار داخل ماشین استفاده نمود و یا نظافت محوطه کارواش بهره گرفت.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: