پلیشر مرکز تجاری دلیل درخشندگی سطوح

10 اسفند 1399

پلیشر مرکز تجاری از دستگاه های نظافتی محسوب می شود که با داشتن تجهیزات لازم توانایی تمیز کردن، شستشو و مهمتر از همه صیقلی کردن سطح های مختلف را دارد. مراکز تجاری مانند مجتمع های تجاری یا فروشگاه هایی که محل تردد افراد مختلف در طول روز می باشد نیاز به نظافت به صورت مداوم دارد. با ورود تجهیزات صنعتی برای نظافت مکان های وسیع مانند مکان های تجاری استفاده از  نیروی خدماتی گزینه مناسبی نخواهد بود. پلیشر مرکز تجاری توانایی تمیز کردن سطوح  مختلف را در مدت زمان کوتاهی دارد. این دستگاه در برخی  قسمت های نظافت مانند اسکرابر کار می کند. از مشخصات اصلی تمیز کاری با پلیشر مرکز تجاری صیقلی کردن و جلا دادن به کف می باشد این ویژگی این دستگاه را برای مکان هایی که به ظاهر زیبا نیاز دارند بسیار مهم است. رفت و آمد زیاد موجب آلودگی  بیش از اندازه  می گردد و حتی با شستشوی ساده نیز نمی توان بار آلودگی را کم نمود و نیاز به استفاده از بخش کف سابی دستگاه پولیشر مرکز تجاری می باشد. تجهیزات داخلی و پد های موجود در این تجهیز به شیوه ای عمل می کند که هیچگونه لک و یا کثیفی به سطح  نچسبیده باشد.

جذب مشتری بیشتر با جلادهی به سطوح

یکی از مهمترین علت های جذب مشتری به مکان های تجاری در بدو ورود توجه به ظاهر مکان است. پلیشر مرکز تجاری به راحتی و در مدت زمان کوتاه بدون هیچگونه مزاحمتی در محیط پر رفت و آمد، علاوه بر تمیز کردن با استفاده از مواد مخصوص کف و با کمک پد های متفاوت می توان کف را به  خوبی جلا دهد. برای محیط هایی که رفت و آمد در آن به راحتی امکان پذیر نیست پولیشر مرکز تجاری به دلیل ابعاد مناسب تمیز کردن و جلا دادن سطوح را انجام می دهد. این تجهیز نظافت صنعتی دارای پد هایی است که هنگام تمیز کردن و سابیدن کف آسیبی به آن وارد نمی کند و با از بین بردن آلودگی ها در نگهداری از پوشش کف نیز موثر هستند.

جذب مشتری بیشتر با جلادهی به سطوح

جذب مشتری بیشتر با جلادهی به سطوح

معرفی دستگاه پولیشر مرکز تجاری

پلیشر مرکز تجاری دستگاه نظافت صنعتی بسیار پرکاربرد است. این دستگاه دارای مخزن آب برای شستشوی کف و همچنین قسمتی برای  ریختن مواد شستشو دهنده و جلا دهنده می باشد. اما به دلیل عدم امکان جمع آوری آب آلوده باقی مانده بر زمین توسط دستگاه استفاده از یک جاروبرقی آب و خاک به همراه دستگاه پولیشر امری رایج است. بخش مهم و متفاوت پلیشر مرکز تجاری پد هایی است که توانایی صیقلی کردن سطح را دارد. پولیش مرکز خرید به غیر جلا دادن سطح در بقیه موارد عملکرد شبیه اسکرابر را دارد.

– اجزای تشکیل دهنده پلیشر مرکز تجاری

پلیشر مرکز تجاری با توجه به توان و قدرت خود می تواند به تمیز کردن و صیقلی کردن سطح بپردازد و دارای دو نوع تک دیسک و پر سرعت  است. پولیش تک دیسک دارای سرعت های مختلفی هستند که هر چه سرعت بیشتر باشد برای سابیدن و صیقل زدن سطح استفاده می شوند و پولیشری که سرعت کمتری داشته باشد برای برس زنی و شستشوی کف مورد استفاده است. علاوه بر تک دیسک ها نوع  پر سرعت به نام برنشیر ها هم وجود دارد که دارای سرعت بسیار بالایی است و ابعاد و قدرت دستگاه نیز در مقایسه با تک دیسک بسیار بیشتر است. دستگاه های نظافت صنعتی امکان تمیزکاری و خدماتی مانند جلا دادن و براق کردن سطح را در مدت زمان بسیار کم انجام می دهد.

– مزایای استفاده از دستگاه پولیشر در مرکز تجاری

مزایای استفاده از دستگاه پولیشر در مرکز تجاری

مزایای استفاده از دستگاه پولیشر در مرکز تجاری

برای اینکه شفافیت سطوح کف در مکان هایی مانند مجتمع تجاری و مراکز فروش و انواع فروشگاه ها فراهم شود، نیاز به تمیزکاری دقیق با تجهیزات مناسب است و نمی توان انتظار داشت تا با استفاده از نیروی خدماتی محدود و ابزارهای دستی معمولی جلا و شفافیت به سطوح برگردد. پلیشر مرکز تجاری دستگاهی با بخش های مورد نیاز برای تمیز کاری است که در انواع مدلها طراحی و ساخته شده است و با توجه به ابعاد و وسعت محیط از مدل های گوناگون آن استفاده می گردد. روش های سنتی برای تمیزکاری و صیقلی کردن بسیار زمانبر است و بازدهی آن بسیار کمتر از استفاده از پلیشر مرکز تجاری است.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: