اهمیت نظافت باشگاه ورزشی

12 اردیبهشت 1400

نظافت باشگاه ورزشی یکی از مسئولیت های اصلی مدیران این مکان ها می باشد که به روش های مختلفی انجام می گردد. از آنجایی که تجمع افراد مختلف در طول روز در یک مجتمع ورزشی بسیار زیاد است، قرار گرفتن عوامل آلوده کننده بر روی سطوح و دستگاه ها و انتقال این آلودگی ها از یک بخش به بخش دیگر و از یک فرد به فرد دیگر به چشم می خورد. به علاوه مراجعه کنندگان به این مکان ها معمولا بهداشت محیط را یکی از اصلی ترین عوامل حضور و مراجعه مجدد به یک باشگاه ورزشی می دانند. در نتیجه نظافت باشگاه ورزشی یک امر ضروری تلقی می شود. امروزه این عملیات با روش های کاملا مکانیزه قابل انجام می باشد که علاوه بر سهولت و کاهش هزینه ها، افزایش سرعت نظافت را در پی خواهد داشت.

اهمیت نظافت باشگاه ورزشی

نظافت باشگاه ورزشی ,‌ نظافت صنعتی باشگاه ورزشی , اسکرابر باشگاه ورزشی , جاروبرقی صنعتی باشگاه ورزشی , نظافت مجتمع ورزشی ,

اهمیت نظافت باشگاه ورزشی

نظافت باشگاه ورزشی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی توسط تجهیزات و دستگاه های روز دنیا صورت می ‌گیرد که هم کیفیت نظافت بسیار افزایش می یابد و هم سرعت این کار نسبت به روش های دستی بسیار زیاد خواهد بود. رشته های مختلف ورزشی که در باشگاه‌ ها انجام می شود، موجب بوجود آوردن آلودگی های مختلفی می شود که هر کدام نیازمند وسایل مختلف برای تمیز کردن می باشد. برخی از قسمت ها باید توسط جاروبرقی باشگاه ورزشی از زباله ها و گرد و غبار ها تمیز شود و قسمت هایی نیز با توجه به رشته های ورزشی، نیازمند شستشو کف است که این کار توسط اسکرابر باشگاه ورزشی انجام خواهد شد.

اهمیت استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی

استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مانند دستگاه زمین شوی صنعتی و مکنده صنعتی برای نظافت باشگاه ورزشی بسیار مرسوم  است و کمتر باشگاهی وجود دارد که از تجهیزات مدرن برای نظافت استفاده نکند. اگر باشگاهی را در طول روز در نظر بگیرید در ساعت های مختلف از افرادی که به آن مراجعه می کنند پر و خالی می شود و این مساله کار نظافت را بسیار دشوار خواهد کرد، زیرا اگر قرار باشد نیروی خدمات انسانی نظافت را به صورت دستی و سنتی انجام دهند نظافت به سختی و در زمان طولانی انجام خواهد شد. این درحالی است که با تجهیز به دستگاه های نظافت صنعتی انرژی صرف شده و هزینه نظافت کاهش چشمگیری خواهد داشت.

– دستگاه جاروبرقی باشگاه ورزشی

جمع آوری گرد و غبار و آلودگی های جامد از مراکز بزرگ با استفاده از دستگاه های جاروبرقی خانگی امکان پذیر نخواهد بود. برای انجام این عملیات معمولا از دستگاه های جاروبرقی نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می شود، تا بتوان در زمان طولانی تری از دستگاه استفاده نمود. همچنین به دلیل وجود برخی آلودگی های مایع در محیط باشگاه ها می توان از یک مکنده آب و خاک مناسب نیز بهره گرفت.

– کفشوی باشگاه ورزشی

نظافت باشگاه ورزشی , کفشوی باشگاه ورزشی , اسکرابر باشگاه ورزشی , زمین شوی باشگاه ورزشی

نظافت باشگاه ورزشی

یکی از وسایل بسیار کاربردی در نظافت باشگاه ورزشی دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد که با شستشو و خشک کردن سطوح کف به صورت همزمان هیچ مانعی برای فعالیت ورزشکاران در محیط ایجاد نمی کند. دستگاه کفشوی صنعتی دارای یک یا دو برس دوار برای شستشو عمیق سطوح بوده که در سه مدل استاندارد، نرم و زبر به کارگرفته می شود. برای انتخاب برس مناسب فقط کافی است تا به جنس سطح توجه نمود، در سالن های ورزشی از مواد مختلفی به عنوان کفپوش استفاده می شود که شستشوی هریک نیازمند به کارگیری شیوه ای خاص می باشد. یک دستگاه زمین شور صنعتی در دو مدل دستی و سرنشین دار طراحی شده که برای نظافت باشگاه ورزشی می توان از هر دو مدل متناسب با وسعت محیط و تراکم موانع استفاده نمود. عموما از دستگاه کفشوی سرنشین دار برای شستشوی مراکز وسیع استفاده می شود. همچنین مخازن آب تمیز و کثیف تعبیه شده در دستگاه این امکان را فراهم می آورد تا آب آلوده وارد فرایند نظافت باشگاه ورزشی نشود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: