بیانیه شرکت نیلفیسک درباره ویروس کرونا

۱۷ مهر ۱۳۹۹

شیوع کووید ۱۹ در سراسر جهان ادامه دارد و بسیاری از مشتریان و بازارهای کسب و کار را تحت شعاع قرار داده است. در این زمان که نظافت بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته شرکت نیلفیسک دانمارک به عنوان یکی از معتبرترین فعالان حوزه نظافت صنعتی با اعلام  بیانیه ای راه حل ها و خدماتی را برای مشتریان خود در این زمان بحرانی اعلام نموده است. در این اعلامیه به اقداماتی اشاره شده است که این شرکت در سراسر کسب و کار خود در راستای کاهش هر چه بیشتری تاثیر کرونا بر کار خود اجرا کرده است. از جمله این اقدامات می توان به عملکرد مسئولانه، هم راستا با خط مشی های دولتی و ضامن محیط کار ایمن برای همه­ کارکنان و حمایت از مشتریان اشاره نمود.

اقدامات ایمن سازی در برابر کرونا شرکت نیلفیسک

شرکت Nilfisk در زمان شیوع ویروس کرونا راه حل ها و خدماتی را برای مشتریان در نظر گرفته است. از جمله اصلی ترین این خدمات دربردارنده حوزه های زیر می باشد:

– تولید و عرضه

تولید و عرضه شرکت نیلفیسک در زمان کرونا

تولید و عرضه شرکت نیلفیسک در زمان کرونا

یکی از اصلی ترین محورهای این اعلامیه اشاره به تداوم فعالیت موثر سایت ها و مراکز عرضه کنندگان خدمات و  محصولات نظافت صنعتی نیلفیسک دارد. از جمله­ این مراکز می توان به مراکز وابسته به کمپانی نیلفیسک در ایتالیا و مراکز توزیع آن در اروپا، امریکا و چین اشاره کرد. همچنین به کارگیری اقدامات گسترده­ ایمنی به منظور ایمن سازی تولید و توزیع اقلام یکی دیگر از این فعالیت ها است. عدم پذیرش بازدید کنندگان خارجی در هیچ یک از مراکز و همچنین آموزش های مداوم و مکرر به تمامی کارکنان در مورد کرونا ویروس از جمله اقدامات مهم صورت گرفته توسط این شرکت می باشد.

 

 

– فروش و خدمات

فروش و خدمات شرکت نیلفیسک در زمان کرونا

فروش و خدمات شرکت نیلفیسک در زمان کرونا

شرکت نیلفیسک اعلام نمود که در برخی حوزه های وابسته به این شرکت همه گیری ویروس کرونا هیچ تاثیری در زمینه خدمات و فروش نگذاشته است. همچنین تیم فروش محصولات نظافتی، طبق محدودیت های اعمال شده توسط مقامات در جهت کاهش ملاقات های حضوری، مشغول کار از خانه یا از محل  کار می باشند. استفاده بیشتر از ملاقات های غیرحضوریف از طریق تماس های تلفنی و برنامه های تماس تصویری به منظور ارائه خدمات پس از فروش و یا معرفی محصولات به مشتریان از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد. همچنین به تمامی تکنسین ­های خدماتی کلیه آموزش های لازم در راستای احتیاط های بهداشتی داده شده است، تا انجام ملاقات های حضوری با اعلام تمامی پروتکل های بهداشتی صورت پذیرد.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: