حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی

6 آذر 1399

کارواش صنعتی از جمله دستگاه های نظافت صنعتی است، که به منظور حفظ آلودگی های عمیق، روغنی، جرم، رسوب و … مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه می توان برای شستشو و نظافت سطوح کفپوش ها و ماشین آلات صنعتی نیز استفاده نمود. حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از این دستگاه می باشد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با اهمیت حذف رد لاستیک با واترجت صنعتی، به طور کامل آشنا کنیم.

چرا حذف رد لاستیک مهم است؟

چرا حذف رد لاستیک مهم است؟

چرا حذف رد لاستیک مهم است؟

فضاهایی مانند کارخانه و صنایع مختلف، به دلیل تردد گسترده افراد و ماشین آلات، دچار آلودگی های بسیار زیادی می باشند که یکی از مهم ترین و بیشترین این آلودگی ها، خطوطی است که بر اثر تردد خودروها روی کفپوش ها ایجاد می گردد. به وجود آمدن خطوط ناشی از رد لاستیک ها، علاوه بر افزایش آلودگی ها، جلوه بصری محیط را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. وجود این رد ها علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن تصویر سیستم مدیریتی در حوزه نظافت، می تواند عملکرد ماشین آلات صنعتی را نیز دستخوش اختلال نماید. به همین دلیل است که حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

چرا نمی توان از روش های سنتی برای حذف لاستیک استفاده کرد؟

تردد در فضاهایی مانند مجتمع های تجاری، صنعتی، کارخانه ها و پارکینگ های طبقاتی به قدری زیاد است که خطوط ناشی از تردد ماشین آلات، می تواند آلودگی های بسیاری را به همراه داشته باشد. این خطوط موجب کاهش ایمنی افراد و ایجاد اختلال در عملکرد در این مراکز می گردد که معمولا با استفاده از مواد شوینده و روش های معمول نظافتی نمی توان آن ها را از بین برد. به همین دلیل باید از دستگاه های نظافت صنعتی برای تمیز کردن این رد لاستیک ها استفاده نمود. از طرفی در بسیاری از مواقع این خطوط با رسوب، جرم و چربی همراه هستند. که با استفاده از روش های سنتی نمی توان به راحتی آن ها را از میان برداشت. بهترین روش برای از بین بردن این خطوط، از بین بردن رد لاستیک با کارواش صنعتی است که می تواند بدون آسیب وارد کردن به سطوح کفپوش، عملیات نظافتی را با بیشترین کیفیت انجام دهد.

معرفی دستگاه کارواش فشار قوی برای حذف رد لاستیک

معرفی دستگاه کارواش فشار قوی برای حذف رد لاستیک

معرفی دستگاه کارواش فشار قوی برای حذف رد لاستیک

دستگاه واتر جت صنعتی با استفاده از فشار آب می تواند، عمیق ترین و سخت ترین آلودگی ها را نیز از بین ببرد. این دستگاه نظافت مکانیزه با در نظر گرفتن دبی و فشار آب مناسب، با کمترین میزان آب و در بسیاری از مواقع بدون نیاز به مواد شوینده، رد لاستیک ها را از بین می برد. دستگاه کارواش صنعتی با توجه به مصارف آن، فشار آب و دبی متفاوتی دارد. از طرفی با توجه به دمای آب، دستگاه کارواش فشار قوی به دو نوع کارواش آب گرم و آب سرد دسته بندی می شود. اما برای حذف رد لاستیک با دستگاه کارواش صنعتی، کارواش آب سرد مناسب تر است یا کارواش آب گرم؟ به منظور دستیابی به جواب این سوال باید در ابتدا کاربرد هر کدام از آنها را بررسی نمود. سپس مشخص کرد که حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، با چه دمای آبی موثرتر است.

کارواش آب گرم یا واترجت آب سرد؟

کارواش آب سرد می تواند با استفاده از فشار زیاد آب، به همراه نازل های مخصوص آلاینده های سخت و عمیق را نیز از روی سطوح نظافت نماید. از طرفی کارواش آب گرم نیز همین خصوصیات را دارد. اما واترجت آب گرم می تواند در کوتاه ترین زمان عملیات رسوب زدایی، جرم گیری، چربی زدایی و ضد عفونی کردن سطوح را نیز انجام دهد. اما برای حذف رد لاستیک با شوینده فشار قوی، باید به این نکته توجه داشت که در فضاهای بسته و حاوی تجهیزات صنعتی، استفاده از کارواش آب سرد مناسب تر است. زیرا بخار آب گرم می تواند موجب آسیب رساندن به تجهیزات صنعتی و همچنین عوارضی برای کارکنان باشد. به همین منظور در صورت حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، در فضاهای باز می توان از کارواش آب گرم استفاده نمود. اما در صورتی که حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، در فضاهای بسته انجام می شود، بهتر است از کارواش آب سرد و نازل های مناسب، استفاده نمود.

مزایای حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی

"مزایای

برای شستن سنگ کف پارکینگ با استفاده از روش های سنتی نیاز به مواد شوینده و آب بسیار زیادی می باشد که در نهایت هم ممکن است رد لاستیک ها به طور کامل نظافت نشوند. بنابراین برای صرفه جویی نمودن در مصرف آب و مواد شوینده بهترین راهکار، حذف رد لاستیک با واترجت صنعتی می باشد. علاوه بر زمان و نیروی بسیار زیادی که برای نظافت رد لاستیک ها، با استفاده از روش سنتی نیاز است. استفاده نمودن از مواد شوینده قوی، عوارض بسیاری را برای سلامتی افراد و کفپوش ها به همراه دارد. به همین دلیل نمی توان استفاده از روش سنتی را برای این نوع نظافت، روش مناسبی در نظر گرفت. به همین دلیل حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، می تواند ایده آل ترین روش نظافت این نوع از آلودگی ها باشد.

از جمله برخی مزایای به کارگیری این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– از مهم ترین و بارزترین مزایای حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، می توان به صرفه جویی بسیار شایان آب و مواد شوینده هنگام نظافت آلودگی ها اشاره نمود.

– از طرفی از عوارض و آسیب های مواد شوینده قوی بر روی تجهیزات صنعتی و سلامت کارکنان نیز جلوگیری می نماید.

– از دیگر مزیت های به کارگیری این روش می توان به افزایش کیفیت نظافت و همچنین افزایش سرعت نظافت نیز، اشاره کرد.

– استفاده از این روش نیاز به انرژی کمتری از کاربر دارد. فقط کافی است فرد نازل دستگاه را به سمت آلودگی ها بچرخاند.

– همچنین حذف رد لاستیک با پمپ کارواش صنعتی بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی نظافت است.

– همچنین به دلیل عدم نیاز به مواد شوینده شیمیایی و خطرناک، یکی از روش های نظافتی سازگار با محیط زیست می باشد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: