۵ دلیل مهم برای شستشوی روزمره خودرو با کارواش خانگی

26 اردیبهشت 1396

شستشوی خودرو برای رانندگان و صاحبان اتومبیل ها، نیازی روزمره است که برای رفع این نیاز روش های متفاوتی وجود دارد؛ شستشو به روش سنتی و با استفاده از مواد شوینده و کف و آب، شستشوی خودرو به وسیله کارواش خانگی و استفاده از کارواش تمام اتوماتیک روش هایی هستند که می توان با آن ها خودرو را شستشو داد. بعضی از افراد زمان و هزینه زیادی را برای رسیدگی به خودرو اختصاص می دهند، روغن موتور را تعویض می کنند، به صورت مداوم لاستیک ها را بررسی می نمایند و… . مراقبت با کارواش خانگی اما کمتر کسی یافت می شود که خودرو خود را به صورت روزانه شستشو دهد و از آن نگه داری کند، دلیل این مسئله هم سختی های شستشوی روزمره است؛ استفاده روزانه از کارواش مستلزم صرف هزینه زیاد است و شستشو به روش دستی مشکلاتی چون صرف زمان، آب و مواد شوینده زیاد، کیفیت پایین، نیاز به نیروی زیاد و… دارد. اما بهترین روش برای شستشوی اتومبیل، استفاده از کارواش دستی است؛ شستشوی روزانه خودرو به ۵ دلیل ضرورت دارد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

مزایای شستشوی روزمره خودرو با استفاده از کارواش خانگی

شستشو با واترجتاستفاده از کارواش دستی سبب گشته است تا رانندگان و صاحبان خودرو بتوانند هر روز نظافت و پاکیزگی را به خودروی خود هدیه دهند. استفاده از کارواش خانگی باعث افزایش کیفیت شستشو می گردد، سرعت را بالا می برد و این کار را در زمان کوتاه تری انجام می دهد، با کاهش آب مصرفی و مواد شوینده به حفظ محیط زیست کمک می شود و…؛ اما شستشوی اتومبیل به صورت روزمره خود مزایای بسیاری دارد که در ادامه ۵ مورد از آن ها را بررسی می کنیم.

 

حفظ ظاهر خودرو و احساس تازگی و نو بودن

حفظ ظاهر با کارواش خانگیهمه خودروی نو را به دلیل بوی خوب، درخشش، جذابیت و زیبا بودن دوست دارند. پس نگه داری روزمره خودرو و کمک به نو ماندن آن، باعث ایجاد حس خوب نو بودن و حفظ زیبایی ظاهر خودرو می گردد. برای این کار می توان با استفاده از یک دستگاه واترجت خانگی هر روز و با صرف زمان کم، به سرعت خودرو را شست.

 

حذف آلودگی ها و کاهش احتمال آسیب

کاهش آسیب با کارواش خانگیممکن است تصور شود که آلودگی های روی بدنه خودرو تنها باعث لطمه به زیبایی می شوند، در صورتی که غبار و آلودگی شسته نشده بر روی شیشه و بدنه، ممکن است باعث کاهش کیفیت جنس شیشه شود، همچنین می تواند به رنگ بدنه خودرو آسیب بزند و خش بر روی آن ایجاد کند، در صورت عدم شستشو و مراقبت مجدد، این خش ها به زخم روی بدنه تبدیل شده و سپس باعث زنگ زدگی می شوند. در بهترین حالت، غبار باقی مانده بر روی خودرو، به داخل رنگ نفوذ کرده و به مرور زمان باعث کدر شدن و تغییر رنگ می گردد. اما می توان با مراقبت و شستشوی همیشگی با کارواش خانگی از این آسیب ها جلوگیری کرد.

 

افزایش امنیت هنگام رانندگی

امنیت با کارواش خانگیهنگام بارش برف یا باران و یا بخار کردن شیشه ها، رانندگان این معضلات را رفع کرده و سپس با دیدی باز به رانندگی می پردازند، اما کمتر کسی وجود دارد که به تمیز بودن شیشه ها از آلودگی ها و گرد و غبار اهمیت دهد. چه برف و بخار و چه غبار و خاک همگی موجب کاهش دید نسبت به جاده هستند و می بایست با رفع آلودگی از روی شیشه، با افزایش میدان دید، امنیت در هنگام رانندگی را افزایش داد.

 

کاهش مصرف سوخت

کاهش سوخت با کارواش خانگیدانستن این نکته که خودروی تمیز مصرف سوخت کمتری دارد ممکن است هیجان انگیز باشد. وجود آلودگی بر روی بدنه خودرو باعث ایجاد اصطکاک بیشتر با هوا در حین رانندگی شده و به همین دلیل برای حرکت خودرو انرژی بیشتری صرف شده و سوخت بیشتری نیز نیاز است. طبق تحقیقات انجام شده خودرو های تمیز نسبت به خودروهایی با آلودگی بر روی بدنه تا ۱۰ درصد سوخت کمتری مصرف کرده اند.

 

افزایش سطح بهداشت و کاهش احتمال بروز بیماری

بهداشت با کارواش خانگیپاکیزگی خانه به صورت روزمره برای حفظ ظاهر و رعایت بهداشت همواره مورد توجه است، اما گاهی اوقات نسبت به نظافت و شستشوی خودرو بی تفاوتی ایجاد می شود. همان آلودگی هایی که در خانه وجود دارد، به صورت چند برابر در خودرو موجود می باشد و می تواند خطر بزرگی برای سلامتی باشد. اما می توان با شستشوی مداوم با استفاده از کارواش دستی از انباشته شدن این اجرام و آلودگی ها جلوگیری کرد.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: