استفاده از واترجت در نظافت آلودگی های روغنی

16 مرداد 1396

نظافت و شستشوی آلودگی ها و لایه های چربی و روغن از روی انواع سطوح و تجهیزات به منظور حفظ عملکرد و ارتقا عمر مفید تجهیزات و جلوه های بصری محیط امری لازم و ضروری می باشد. استفاده از گریس و روغن ها به منظور خنک نمودن و روانکاری دستگاه های امری متداول می باشد. روغن ها و گریس های ریخته شده بر روی سطوح تجهیزات با گذر زمان و جذب گرو خاک سفت و سخت شده و در نهایت مانع از عملکرد بهینه دستگاه ها می گردد. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی نظافت برای از بین بردن آلاینده های چرب و روغنی به واسطه ماهیت الکتروستاتیکی و چسبنده آنها، توانایی لازم و کافی را نداشته و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را بر طرف سازد. در چنین شرایطی استفاده از شیوه های نوین و تجهیزات مکانیزه ایی چون دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش های صنعتی که با استفاده از پاشش پر فشار آب توانایی بالایی در از بین بردن لایه های عمیق آلودگی دارند گزینه مناسبی برای شستشو و حذف آلاینده ها می باشند.



ویژگی های دستگاه های کارواش یا واترجت صنعتی

واترجت صنعتی یا کارواش دستیدستگاه های واترجت صنعتی یا شوینده های فشار قوی دستگاه های کاربردی می باشند که با استفاده از فشار های بالا آب آلودگی ها را از روی سطوح جدا نموده و بر طرف می نمایند. دستگاه های کارواش صنعتی متشکل از ورودی آب، موتور، پمپ، شلنگ فشار قوی، تفنگی، لنس و نازل می باشند. فشار آب وارد شده به داخل دستگاه واترجت صنعتی توسط پمپ و موتور افزایش یافته و پس از عبور از شیلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل ها بر روی سطوح هدف پاشش می گردد. استفاده از نازل های متنوع با تنظیم جهت پاشش آب نقش مهمی در افزایش توان دستگاه و سرعت عملیات نظافت ایفا می نماید. دستگاه های واترجت صنعتی در دو نوع واترجت های آب سرد و کارواش های آب گرم تولید می شوند. نمونه های آب گرم به منشور افزایش دمای آب مجهز به سیستم گرمکن می باشند.

 

استفاده از کارواش صنعتی در از بین بردن آلاینده های چرب و روغنی

واترجت صنعتی یا واتر جتتوانایی بالای آب گرم در از بین بردن آلاینده های چرب و روغنی بر کسی پوشیده نیست. در این میان استفاده از آب گرم با فشار بالا در مقایسه با فشار معمولی آب گرم توانایی بیشتری در حذف لایه های عمیق آلودگی دارد. به منظور شستشو و از بین بردن لایه های چربی و گریس به جا مانده بر روی تجهیزات و انواع سطوح افقی و عمودی دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم در مقایسه با شیوه های متداول شستشو، گزینه مناسبی می باشند. این دستگاه ها با پاشش پر فشار آب گرم بر روی سطوح هدف تمامی آلاینده های روغنی را از روی سطوح شستشو داده و حذف می نمایند. استفاده از دستگاه های مکانیزه و صنعتی به جای شیوه های سنتی نه تنها سرعت و کیفیت بالاتری دارند بلکه به واسطه استفاده از حرارت های بالای آب نقش ضدعفونی کننده داشته و به واسطه کاهش در مصرف آب سازگاری بالایی با محیط زیست دارند.

 

کاربرد واتر جت آب گرم در صنایع و بخش های گوناگون

واترجت صنعتی یا کارواش دستیبر طرف نمودن آلاینده های چرب و روغنی نقش موثری در عملکرد بهینه و افزایش عمر مفید دستگاه ها دارد. دستگاه های واترجت صنعتی به واسطه عملکرد ویژه و توانایی بالا در شستشو و حذف آلاینده ها از روی انواع سطوح افقی و عمودی، از جمله دستگاه های پر کاربردی و مهم در صنایع می باشند. این دستگاه ها با استفاده از فشار و حرارت های بالای آب، می توانند تمامی آلاینده های روغنی و چرب را از روی تجهیزات و دستگاه ها را در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت، در زمان کوتاه تر و با کیفیت بالاتری جدا نموده و بر طرف می نماید.

 

لینک های مفید:

کارواش دستی : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: