تعویض به موقع لوازم جانبی جاروبرقی و بهبود عملکرد دستگاه

21 بهمن 1399

دستگاه جاروبرقی به عنوان یک وسیله بسیار پرکاربرد برقی دارای لوازم و قطعات متعددی می باشد. از مهمترین لوازم جاروبرقی، موتور و پمپ است که موجب انتقال آلودگی ها به داخل مخزن دستگاه می گردند. لوازم جانبی جاروبرقی، دیگر بخش های این دستگاه بوده که در صورت هر نوع عیب و خرابی می توان انها را با مدل های مناسب جایگزین نمود. با انتخاب درست لوازم جانبی جاروبرقی می توان عملکرد بهتری از دستگاه را مشاهده کرد. با شناخت اجزای جاروبرقی می توان به زودی از عیب هایی که برای آن ها ایجاد می شود مطلع شد و قبل از اینکه آسیبی به دیگر بخش ها وارد شود آنها را تعمیر و یا به عنوان لوازم جانبی جاروبرقی تعویض نمود. همچنین آشنایی با بهترین برندهای تجهیزان جانبی جاروبرقی می تواند در انتخاب این لوازم به خریداران کمک نماید.

لوازم جانبی جارو برقی

باید دقت داشته باشید که از لوازم جانبی جاروبرقی متناسب با مدل دستگاه خود استفاده نمایید زیرا اگر قطعات در جای صحیح خود قرار نگیرند ممکن است دستگاه را دچار خرابی کنند. تجهیزات جانبی جارو برقی مانند مخزن جمع آوری زباله و فیلتر بسته به اینکه دستگاه از نوع صنعتی و یا خانگی باشد متفاوت خواهد بود و باید به هنگام خرید به اندازه و جنس قطعات توجه لازم را داشته باشید. از انواع لوازم جانبی جاروبرقی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دسته جاروبرقی، لوازم جانبی جاروبرقی

دسته جاروبرقی

– دسته جاروبرقی

با توجه به ابعاد جارو برقی و مدل آن، بخش های جانبی جاروبرقی نیز دارای اندازه های متفاوتی بوده و معمولا از جنس فلز یا پلاستیک فشرده می باشند. برند های شناخته شده معمولا این قطعات را براسا اصول ارگونومیک طراحی و تولید می کنند. بهتر است از برند هایی که کنترل کیفیت دقیق تری در ساخت لوازم آنها صورت می گیرد استفاده نمایید. دسته جاروبرقی نیز به عنوان یکی از بخش های مهم که در ارتباط با کاربر است باید از مواد سبک و براساس اصول ارگونمیک ساخته شود تا کاربر به هنگام نظافت احساس خستگی نکند.

– سری جارو برقی

سری جارو برقی، لوازم جانبی جاروبرقی

سری جارو برقی

سری جاروبرقی که در انتهای نازل یا دسته جاروبرقی قرار گرفته است، دارای انواع مختلفی از نظر عملکرد می باشد. از نظر جنس نیز دارای تفاوتهایی بوده و معمولا از پلاستیک های محکم ساخته شده اند سری جاروبرقی می تواند برای کارهای مختلفی استفاده شود مثلا برخی از شکل های آن برای پاک کردن نقاط بسیار باریک و غیر قابل دسترس استفاده می شود و یا شکل حلقوی آن برای مثال برای تمیزکاری، گردگیری صندلی و یا مبل ها طراحی و تولید شده است. سری بزرگتر برای جارو کردن مساحت بزرگتر و با موانع کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این لوازم جانبی جاروبرقی به دلیل استفاده زیاد به سرعت دچار عیب و خرابی می شوند که می توان با سفارش این قطعات به راحتی آنها راتعویض نمود. همین طور با قسمت برسی که در لبه این سر ها وجود دارد جمع آوری گرد و غبار بسیار راحت تر انجام می شود.

 

– لوله خرطومی جارو برقی

لوله خرطومی جارو برقی،لوازم جانبی جاروبرقی

لوله خرطومی جارو برقی

لوله خرطومی یکی از قسمت های جارو برقی است که بسیار دچار خرابی می شود. لوله جاروبرقی دارای جنس پلاستیکی بوده و با گذر زمان و یا ضربه و کشیدگی می تواند دچار پارگی شود که نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهد داشت. خرابی این قسمت از جاروبرقی تاثیر مستقیم در قدرت مکش دستگاه دارد. خرطومی جاروبرقی در طول های مختلف طراحی می شود و جنس این بخش عموما از پلیمر می باشد و دارای حالت کشسانی بسیار زیادی است.

 

 

– لوله تلسکوپی جاروبرقی

لوله تلسکوپی جاروبرقی، لوازم جانبی جاروبرقی

لوله تلسکوپی جاروبرقی

لوله تلسکوپی دارای حالت کشویی است به گونه ای که لوله به داخل لوله دیگر رفته و از نظر اندازه کوتاه و بلند می‌شود. در مکان های مختلف نیاز به طول های مختلفی از لوله برای جارو کردن وجود دارد که می توان آن را تنظیم نمود. شکل‌های مختلفی با اندازه های متفاوتی از لوازم جانبی جاروبرقی به خصوص لوله تلسکوپی وجود دارد که بهتر است در صورت خرابی آن را تعویض نمایید، اگر لوله بلند تر نشود باید به صورت خم جارو کنید، بنابراین نیاز به تعویض این قطعه خواهید داشت. شرکت های متفاوتی لوله خرطومی را تولید می کند و از نظر کیفیت متفاوت خواهند بود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: