نکات حائز اهمیت درباره خرید اسکرابر دستی

27 مهر 1399

نظافت یکی از مهم ترین بخش های زندگی می باشد. در مکان های عمومی و پر رفت و آمد بیشترین سطوحی که در معرض آلودگی قرار دارند، کفپوش ها هستند. به همین دلیل تمیز کردن آنها مهم ترین بخش نظافت است. قطعا استفاده از روش های سنتی برای تمیز کردن این مکان ها، کاری زمان بر و سخت است که در نهایت کیفیت مطلوب را نیز به همراه نخواهد داشت. به همین دلیل بهترین روش برای نظافت این بخش ها، استفاده از روش نظافت صنعتی است. یکی از بهترین و کارآمد ترین دستگاه نظافت صنعتی، زمین شور صنعتی بوده که در دو مدل اسکرابر دستی و سرنشین دار قابل ارائه می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با نکات حائز اهمیت درباره خرید اسکرابر دستی به طور کامل آشنا کنیم.

زمین شوی صنعتی چیست؟

خرید اسکرابر دستی برای نظافت و شستشوی مکانیزه سطوح کف بسیار کاربردی و به صرفه می باشد. زیرا این دستگاه ها می توانند بسیار کاربردی و موثرتر از روش های سنتی سطوح کف را شستشو دهند. یک زمین شوی صنعتی همزمان با شستشو سطوح را خشک می کند به همین دلیل استفاده ای بهینه دارد. از طرفی قبل از خرید اسکرابر دستی، از سلامت اجزای آن آگاه شوید. زیرا کفشوی ها از چند اعضای اصلی تشکیل شده اند که، در کنار یکدیگر کار نظافت را انجام می دهند.

اجزای اصلی دستگاه اسکرابر صنعتی

اجزای اصلی دستگاه اسکرابر صنعتی

اجزای اصلی دستگاه اسکرابر صنعتی

مخزن آب تمیز و کثیف، تی مکش و برس از اعضای اصلی زمین شور صنعتی می باشند. که عملکردی پیوسته و مرتبط به هم دارند. مخزن آب تمیز قبل از شروع کار پر می شود. سپس برس این دستگاه با چرخش تمامی آلاینده ها را از روی سطوح جمع آوری می نماید. تی مکش تمامی آب های آلوده را با استفاده از موتور مکنده درون مخزن آب کثیف جمع آوری می نماید.

خرید اسکرابر دستی

با توجه به محیطی که قصد دارید در آن از اسکرابر استفاده کنید، مشخص کنید که به خرید زمین شوی دستی یا خودرویی نیاز دارید. این دو دستگاه اسکرابر از نظر اجزا و کاربری عملکردی مشابه دارند. با این تفاوت که خرید اسکرابر دستی به منظور استفاده در محیط های کوچک تر انجام می شود. معمولا از اسکرابر خودرویی برای فضاهای بسیار بزرگ مانند کارخانه ها، فرودگاه ها و ترمینال ها و … استفاده می شود. از طرفی اسکرابر های دستی توسط نیروی الکتریکی و جریان مستقیم برق حرکت می کند. اما کفشوی خودرویی مانند ماشین آلات دیگر توسط یک راننده هدایت می شود.

مزایای استفاده زمین شور صنعتی

مزایای استفاده زمین شور صنعتی

مزایای استفاده زمین شور صنعتی

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید اسکرابر دستی باید آن را مد نظر داشته باشید، آشنایی با مزایای استفاده از آن می باشد. این مزایا عبارتند از:

– آسانی در حمل و جابه جایی

خرید اسکرابر دستی، به منظور نظافت و شستشوی سریع تر و همچنین افزایش کیفیت نظافت بسیار موثر و کاربردی است. استفاده از این دستگاه کف شور می تواند بدون اینکه هیچگونه آسیبی به کف پوش ها برساند، سطوح کف را تمیز کند. از طرفی یکی از دیگر دلایل خرید اسکرابر دستی، حمل و نقل آسان آن می باشد. این دستگاه وزن نسبتا سبکی در برابر دیگر دستگاه های صنعتی دارد. همچنین چرخ های آن موجب شده تا به راحتی بتوان آن را جابه جا نمود.

– نظافت بخش های باریک و محدود

در برخی از مراکز مانند فروشگاه ها، انبارهای مواد غذایی، انبار کچ و سیمان و … رطوبت یکی از خطرهای جدی است که می تواند به محصولات و کالاهای موجود آسیب وارد نماید. به همین دلیل خرید اسکرابر دستی برای نظافت بخش های با دسترسی کم در این مکان ها بسیار کاربردی است. زیرا زمین شوی صنعتی بلافاصله پس از شستشوی سطوح، آن را خشک می نماید.

– هدایت پذیری آسان

تمامی کفپوش ها صاف نیستند. برخی از سطوح به دلیل رفت و آمد ماشین آلات، جابه جایی اجسام و بسیاری از عوامل دیگر، ممکن است دچار پستی و بلندی شده باشند. زمین شوی دستی به راحتی قابل هدایت بوده و می تواند تمامی آلاینده ها و آلودگی های سطوح و پستی و بلندی های کف را به کمک مکنده جمع آوری نماید.

– افزایش کیفیت نظافت

 افزایش کیفیت نظافت

افزایش کیفیت نظافت

سیستم خشک کن موجود در دستگاه اسکرابر دستی، موجب می شود پس از شستشو، سطوح بلافاصله خشک شوند. از آنجایی که رطوبت موجب جذب سریع آلودگی ها می شود، این ویژگی می تواند جذب آلودگی را به تاخیر بیاندازد. همچنین از لغزش ماشین آلات و سر خوردن کارکنان جلوگیری می نماید. یکی از مشکلاتی که در نظافت با استفاده از آب وجود دارد، رد دستگاه نظافتی است که پس از شستشو باقی می ماند. اما برس شستشوی اسکرابرهای دستی به گونه ای قرار گرفته اند که پس از عبور چرخ ها جای آنها را نیز نظافت می کنند.

– راحتی در به کارگیری

همچنین از دیگر مزایای خرید اسکرابر دستی، سازگاری ساختار و کاربرد آن با محیط زیست می باشد. وجود مخزن آب تمیز و کثیف به صورت جداگانه، موجب می شود که کاربر پس از استفاده از دستگاه، به راحتی بتواند آن را تمیز نماید. از طرفی خرید اسکرابر دستی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا استفاده از آن بسیار راحت و بدون نیاز به هیچگونه آموزشی می باشد. کافی است فردی با استفاده از نیروی انسانی، دستگاه را به سمت مورد نظر هدایت نماید.

محیط های قابل استفاده از دستگاه اسکرابر

محیط های قابل استفاده از دستگاه اسکرابر

محیط های قابل استفاده از دستگاه اسکرابر

به طور کلی در تمامی محیط های پزشکی، صنعتی، ورزشی، مسکونی، اداری، تجاری و … از  زمین شوی دستی استفاده می کنند. زیرا با تمامی کف پوش ها سازگار می باشد و به هیچ نوع آن آسیب وارد نمی کند. از طرفی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین استفاده از این زمین شوی صنعتی در محیط های ذکر شده، موجب کاهش هزینه های نظافت می شود. از طرفی افزایش سرعت نظافت و کیفیت آن و کاهش مصرف آب نیز می شود. یک کفشوی دستی می تواند همچنین می تواند به عنوان یک دستگاه تکمیل کننده فرایند نظافت در کنار کفشوی سرنشین دار به شستشوی صنعتی بپردازد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: