مزایای عمده استفاده از اسکرابر دستی SC100

2 مرداد 1394

دستگاه SC100، یک اسکرابر دستی کوچک و منسجم ساخت شرکت Nilfisk است که بطور ویژه جهت شستشوی با کیفیت محیط های تنگ و باریک طراحی شده است. در مقایسه با روش دستی نظافت بوسیله سطل آب و تی، این کف شوی سرعت بسیار بالاتری در شستشوی سطح داشته و عملکرد بهتری ارائه می دهد.
انتخاب این کفشوی دستی در محیط هایی چون فروشگاه های کوچک، مدارس،رستوران ها، کافی شاپ، نانوایی ها، فست فودی ها و همچنین در محیط های خانگی، از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. این کف شو دارای مزایای متعددی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم.

 

کفشوی دستی SC100شستشوی آسان و سریع

این کف شور، با یک بار عبور از سطح آنرا تمییز و خشک نموده و در نتیجه پاکسازی سطوح با سرعت قابل توجهی صورت می پذیرد. وزن این دستگاه تنها ۱۲ کیلوگرم بوده و کاربر به راحتی می تواند آنرا حمل و به مکان دیگری منتقل نماید. دسته ارگونومیک آن نیز، انجام عملیات شست و شو را با یک یا دو دست فراهم نموده است. برای بهتر تمیز شدن سطوح، دو تنظیم مختلف برای جریان محلول ایجاد شده و البته از یک چراغ LED قرمز جهت هشدار در زمانیکه محلول وجود ندارد، استفاده شده است.

 

ایجاد محیط ایمن و بهداشتی

با استفاده از زمین شوی دستی SC100 و محلول های شست و شوی، از گسترش هرگونه آلودگی و باکتری در سطح جلوگیری می شود. بعلاوه نحوه طراحی مخزن بازیابی و دسترسی کامل به آن سبب می شود تانک بازیابی بطور ۱۰۰ درصد از هرگونه آلودگی پاکسازی شود. ابعاد کوچک این اسکرابر و طراحی خاص این زمین شوی، موجب کیفیت عالی شست و شو در محیط های با دسترسی دشوار می شود. با توجه به تعمیر و نگهداری آسان و سریع، اپراتور می تواند همیشه از این دستگاه در وضعیت سالم و تمیز بهره ببرد.

 

کاهش هزینه های شستشو

شستشوی سریع و ایمن بوسیله اسکرابر دستی Sc100در طراحی این کف شوی از دو گزینه ی eco برای شست و شوی سبک و double برای تمیز نمودن آلودگی های سرسخت استفاده شده تا مدیریت مصرف آب به خوبی صورت گیرد. تمامی عملکرد های این دستگاه در وضعیت عمودی متوقف می شوند بطوریکه هنگامیکه استفاده نمی شود، برس بر روی سطح قرار نگرفته و برس زنی انجام نمی گیرد. بعلاوه قاب آلومینیومی تنومند اسکرابر SC100 قابل اعتماد بودن و طول عمر بالای این دستگاه را تضمین می نماید. تنظیم میزان دوز مواد شوینده بصورت دستی نیز موجب می شود همیشه درصد صحیحی از این مواد همراه با آب استفاده گردد.

 

لینک های مفید:
کفشوی : فهرستی از محصولات نظافتی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: