مزایای شستن دیوار با کارواش صنعتی

8 مهر 1399

برای انجام یک نظافت مکانیزه دستگاه واترجت صنعتی یک وسیله ایده ال و کاربردی است. شستن دیوار با کارواش صنعتی یکی از مهم ترین موارد استفاده از این دستگاه نظافت صنعتی بشماره می آید چراکه در بسیاری از مکان های صنعتی حجم آلودگی بسیار بالا می باشد و لازم است تا بدون آسیب به سطح و بدون انتقال آلودگی از یک بخش به بخش دیگر شستشو انجام پذیرد. آب پرفشار ایجاد شده توسط پمپ قدرتمند دستگاه موجب حذف تمامی آلودگی ها با از بین بردن نیروی بین مولکولی و درنهایت شستن دیوار می شود. برای انتخاب یک واتر جت صنعتی مناسب به این منظور لازم است تا دبی و فشار مناسب دستگاه را شناسایی نمود. به طور کلی می توان فشار و دبی را دو عامل مهم در عملکرد واترجت های صنعتی دانست که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

شستن دیوار با واترجت صنعتی  و مزایای آن

شستن دیوار با واترجت صنعتی  و مزایای آن

شستن دیوار با واترجت صنعتی  و مزایای آن

به کارگیری روش های نوین در امر نظافت موجب شده تا شستشو به روش های سنتی در بسیاری از محیط ها تقریبا منسوخ گردد. نظافت صنعتی به عنوان یکی از این روش ها امروزه با در اختیار قرار دادن طیف وسیعی از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته نظافتی حذف آلودگی ها از محیط را به امری ساده تبدیل کرده است. یکی از این دستگاه ها کارواش صنعتی است که کاربردهای فراوانی دارد. یکی از قسمت هایی که در تماس مداوم و مستقیم با انواع آلودگی ها است دیوار ها می باشند. اگر حذف این آلودگی ها به درستی و در ایمنی صورت نپذیرد ممکن است دیوار اسیب دیده و بعد از مدت ها این آلودگی ها سبب تخریب دیوار شود. شستن دیوار با واترجت صنعتی به عنوان یک روش نظافت مکانیزه، روشی است که بدون آسیب به این بخش موجب شستشوی مکانیزه و سریع می شود. اما مزایای این روش فقط به اینجا ختم نمی شود. بلکه می توان گفت صرفه جویی در مصرف آب، افزایش سرعت، کاهش نیاز به نیرو ی خدماتی، عدم دخالت مستقیم کاربر در امر نظافت، امکان استفاده از نازل های مختلف و مواد شوینده از جمله مزایا شستن دیوار با کارواش صنعتی است. در نتیجه دیوارها در یک محیط صنعتی، تجاری، مسکونی، اداری، معابر شهری و… همگی قابل شستشو با واترجت صنعتی می باشند.

 

برای شستن دیوار با کارواش صنعتی چه دستگاهی مناسب است؟

برای شستن دیوار با کارواش صنعتی چه دستگاهی مناسب است؟

برای شستن دیوار با کارواش صنعتی چه دستگاهی مناسب است؟

برای خرید واترجت صنعتی مناسب جهت شستشوی دیوار لازم است تا به موارد مختلفی توجه نمود. از جمله این موارد عبارتند از:

– بافت و جنس دیوار

به منظور کسب بهترین نتیجه و انتخاب مناسب ترین دستگاه کارواش صنعتی برای شستن دیوار توجه به بافت و جنس دیوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چراکه بافت دیوار ها با یکدیگر متفاوت است و برخی دارای بافت قدیمی تر و آسیب پذیرتر و برخی ساختاری مقاوم تر و جدیدتر دارند. این امر می تواند تاثیر مستقیم بر انتخاب فشار و دبی مناسب برای دستگاه داشته باشد.

 

– فشار و دبی

سایر نکات به هنگام شستشو دیو ار با واتر جت صنعتی

سایر نکات به هنگام شستشو دیو ار با واتر جت صنعتی

فشار تعیین کننده قدرت آب در از میان برداشتن آلودگی ها و دبی تعیین کننده حجم آب خارج شده از دستگاه در حین شستشوی صنعتی می باشد. این دو پارامتر از جمله مهم ترین فاکتورها به هنگام شستن دیوار با کارواش صنعتی است چراکه فشار نادرست می تواند آسیب به دیوار و یا عدم از میان برداشتن آلودگی ها را به همراه داشته باشد.

– نوع برس

یک دستگاه کارواش صنعتی امکان اتصال به نازل های مختلف را دارا می باشد. با توجه به نوع آلودگی می توان از نازل های مختلف استفاده نمود. نازل سوزنی، دوار و تخت از جمله رایج ترین نازل ها به منظور شستشوی دیور با واترجت صنعتی هستند. از یک برس زمین شوی نیز در کنار سایر تجهیزات می توان استفاده نمود.

– سایر نکات به هنگام شستشو دیو ار با واتر جت صنعتی

پیش از شروع عملیات لازم است دستورالعمل و نحوه به کارگیری و موارد ایمنی استفاده از دستگاه توسط کاربر به طور کامل بررسی شود. دسترسی به  کابل برق در صورت استفاده از دستگاه واترجت الکتریکی، انتخاب ماده شوینده سازگار با بافت دیوار نیز از موارد مهم دیگر به هنگام شستن دیوار با واترجت صنعتی است.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: