شستشوی سطل زباله با کارواش خانگی

3 مرداد 1396

به دلیل وجود زباله و باقی ماندن آن تا زمان تخلیه، معمولا بوی نامطبوعی در سطل زباله ایجاد می شود. این آلودگی و بو از سطل زباله دور نمی شود و باقی ماندن آن ممکن است موجب اشاعه باکتری و میکروب و ایجاد حس ناخوشایند گردد. به همین دلیل می بایست روشی یافت که بتوان سطل زباله را با آن به طور کامل نظافت نمود. از کارامد ترین شیوه های شستشوی سطل زباله خانگی و یا سطل های زباله خیابانی، استفاده از دستگاه واترجت یا همان کارواش خانگی می باشد.

کاهش اثرات ناشی از آلودگی سطل زباله با کارواش خانگی

شستشو با (واترجت) کارواش خانگیسطل زباله به دلیل تجمع آلاینده ها منبع آلودگی و باکتری و میکروب است. نظافت مرتب سطل بهینه نمی باشد زیرا آلودگی ها پس از دو هفته نیاز به نظافت کامل دارند. اما شستشوی آلودگی باقی مانده در دو هفته بسیار نا خوشایند بوده و نمی توان با فشار آب معمولی این آلودگی را به طور کامل زدود. به همین دلیل نیاز است تا روشی را جایگزین شیوه های رایج کنیم. موثر ترین و سریع ترین شیوه شستشوی سطل زباله بکارگیری قدرت فشار آب دستگاه واترجت خانگی می باشد. با استفاده از مکانیزم عمل این دستگاه می توان آلودگی را از بطن سطل زباله بیرون کشیده و به نظافت کامل دست یافت.

شستشو با کارواش خانگیبه منظور شستشوی سطل زباله با واترجت نیاز است تا از یک برس دیسکی بزرگ به منظور کاهش زمان شستشو و افزایش کیفیت در کنار واترجت استفاده کنیم. در ابتدا می توان به منظور افزایش کیفیت و از بین بردن بوی نا مطبوع از شوینده های معطر استفاده کرد، سپس با برس دیسکی به نظافت پرداخت. سپس با برس سطح داخلی و خارجی سطل زباله را شستشو داده و در نهایت با استفاده از کارواش خانگی آب کشی نهایی می شود. این آب کشی نهایی به دلیل قدرت فوق العاده آب و نفوذ کامل در همه بخش های سطل، موجب بیرون کشیدن انواع آلودگی ها شده و در مدت زمان کوتاهی با شستن مواد شوینده و آلاینده ها بهترین نتیجه را خواهد داشت. باید توجه داشت که استفاده از برخی مواد شوینده در دستگاه ها موجب آسیب به دستگاه خواهد شد.

نکات مهم در مورد شستشو

نظافت سطل با کارواش خانگیپس از اعمال مواد شوینده بر روی سطوح داخلی و خارجی نباید به سرعت به شستشو با آب پرداخت و نیاز به گذشت زمان دارد تا به داخل آلودگی ها نفوذ می کند. سپس می بایست با شیلنگ معمولی و آب با فشار نرمال به شستشوی سطحی این مواد پرداخت. پس از شسته شدن مواد شوینده و آلودگی های سطحی، زمان استفاده از کارواش خانگی فرا می رسد. استفاده از نازل تیغه ای کارواش خانگی به شستشوی با کیفیت سطل زباله کمک می کند. توجه داشته باشید که اصل فرآیند شستشو می بایست با واترجت انجام گردد و از مصرف زیاد آب و مواد شوینده با روش های سنتی به منظور پیش شستشو خودداری شود.

نکاتی برای بهبود نظافت

مواد شوینده کارواش خانگیمهم ترین شیوه برای بهبود نظافت و شستشوی سطل زباله استفاده از دستگاه واترجت می باشد. اما از روش های بهینه سازی بیشتر و افزایش کیفیت شستشو با کارواش دستی، می توان به تقسیم شستشو به دو بخش اشاره کرد؛ بدین صورت که در یک روز به اعمال مواد شوینده و شستشوی معمولی با آب شیلنگ پرداخت و در روز بعد از شوینده های فشار قوی استفاده کرد. به این صورت به سطل اجازه خشک شدن و باقی ماندن بخشی از مواد شوینده در آلودگی های ماندگار سطل زباله داده می شود و به همین ترتیب کیفیت شستشو پس از استفاده از واترجت بسیار بالا خواهد رفت.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: