کاربرد های گوناگون کارواش خانگی

13 دی 1395

نظافت روزانه حیاط خانه و شستشوی ماشین بوسیله ی روش های دستی و سنتی علاوه بر زمانبر بودن، آب زیادی را نیز مصرف می کند. به بکارگیری کارواش خانگی راه حل خوبی برای نظافت با کیفیت تر این سطوح می باشد. این شوینده، آب را با فشار بالا از طریق شلنگ فشار قوی دستگاه به تفنگی و لنس فرستاده و با فشار دادن ماشه تفنگی آب به سطح پاشیده می شود.

موارد استفاده کارواش خانگی

کارواش خانگی جهت شستشوی خودرو

کارواش خانگی، موثرترین راه برای شست و شوی محیط های بیرونی بوده و به آسانی قابل استفاده است. ابتدا دستگاه می بایست به پریز برق و یک منبع آب متصل شود، در ادامه با باز کردن شیر آب، آب پرفشار محیط را شستشو می دهد. جهت شست و شوی محیط همچنین لوازم جانبی متعددی چون نازل ها و برس ها برای این دستگاه وجود دارد. شست و شوی دوچرخه، ابزار های چمن زنی، پاسیو، فنس ها، موتورسیکلت، ماشین های کوچک، ورودی های خانه، دیوار های سنگی و آجری، استخرها و حیاط خانه ها با کیفیت عالی توسط کارواش خانگی صورت می پذیرد.

 

خز های لابه لای سنگ یا آجر

بکارگیری کارواش خانگی در شستشوی خانگی

از آنجایی که خز، لایه ی ضخیمی را روی سنگ یا آجر ایجاد نمی کند ولی در منافذ گیر می کند، به یک نازل دوار برای از بین بردن آن ها نیاز است. نازل دوار با سرعت بالا چرخیده و آب را با بطور متمرکز پاشش می کند. با عمودی گرفتن نازل بر روی سطح، سطح به خوبی توسط واترجت پاکسازی می شود.



وسایل نقلیه

شستشوی ماشین با واترجت خانگیبا استفاده از واتر جت خانگی و لوازم جانبی مناسب، خودرو به خوبی و بطور کامل شست و شو داده می شود. برای ایجاد درخشش در سطح خودرو، جلا دادن به آن و شست و شوی با کیفیت تر، ابتدا پاشش آب جهت آبکشی آلودگی های سست صورت می گیرد. سپس از مواد شوینده یا حتی فوم های مخصوص شست و شو با یک نازل پاشش فوم اختیاری استفاده می شود. فوم می بایست از بالا به پایین اعمال شده و از آلوده نشدن آن اطمینان حاصل شود. با افزایش فشار پاشش آب، فوم ها و تمامی آلودگی ها شستشو می شود. برای سطوحی که تمییز بیشتری نیاز است، استفاده از یک برس اضافی با اتصال به نازل، کارایی بیشتری دارد.

پاسیو

جهت شست و شوی سطح پاسیو حتی برای محیط های بزرگ می توان از واتر جت خانگی استفاده نمود. استفاده از دو نازل فشار قوی که با سرعت بالا می چرخد، شست و شو را آسان و سریع می کند. پاشش پرفشار بالا سبب شده تا آب به اطراف پاشیده شده و می بایست به این موضوع توجه نمود.

شست و شوی تجهیزات باغبانی با واتر جتتجهیزات باغبانی

خاک و آلودگی ها می توانند با واتر جت خانگی از گیاهان و گل ها، بیلچه و دیگر لوازم باغبانی از بین بروند. برای شستشوی این سطوح، پاشش پرفشار آب و استفاده از نازل دوار مناسب است.

کرکره

برای شستشوی کرکره بوسیله واترجت خانگی ابتدا باید کرکره ها بسته شوند. لنس پاشش بایستی در فشار پایین تنظیم شده و شستشو از پایین ترین بخش کرکره آغاز شود. ابتدا از مواد شوینده برای چند دقیقه استفاده شده تا آلودگی ها بطور کامل سست شوند. در نهایت می بایست آلودگی را با استفاده از برس مخصوص آن از بین برده و با پاشش آب تمامی آلودگی ها و مواد شوینده شستشو شوند.

شستشوی سقف خانه با واترجت خانگیسقف خانه

با استفاده از کارواش خانگی و بکارگیری مواد شوینده مخصوص می توان بدون بالارفتن، سقف خانه را شست و شو داد. شست و شوی سقف با استفاده از واترجت، بهترین راه برای از بین بردن آلودگی های باقیمانده روی سقف بوده و علاوه بر جلوه زیبایی که به ساختمان می دهد، آلودگی هایی که تاثیر نامطلوبی بر روی مواد سازنده سقف می گذارند را از بین می برد. این دستگاه از یک لنس تلسکوپی بهره مند است که تا ۵ متر طول دارد. نازل این دستگاه می تواند تا دو برابر این ارتفاع آب را پاشش کند.

 

مزایای استفاده از واترجت خانگی

استفاده از واترجت خانگی دارای مزایایی می باشد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

صرفه جویی در وقت

تکنولوژی ساخت نازل کارواش خانگی به گونه ای است که موجب می شود آب با فشار بالا بر سطح پاشیده و زمان شستشو تا ۵۰ درصد کاهش یابد.

واترجت خانگی و شست و شوی محیطمقرون به صرفه

واترجت خانگی که جهت نظافت سطوح دور از دسترس و یا بسیار آلوده گزینه ی ایده آلی است، در هزینه افراد صرفه جویی می کند. در صورت عدم استفاده از واتر جت افراد احتمالا مجبور به صرف هزینه زیاد برای خرید انواع مواد شوینده، ساینده ها و برس ها خواهند بود، درحالیکه استفاده از واترجت خانگی هزینه های ذکر شده را حذف می کند.

سازگاری با محیط زیست

منبع آب واترجت خانگی می تواند هرگونه منبع آب دردسترس یا حتی یک سطل آب نیز باشد. این موضوع، سبب می شود تا آب جمع شده مورد استفاده قرار گیرد و دستگاه با محیط زیست سازگار باشد. همچنین هنگام کاربرد واترجت خانگی معمولا به استفاده از مواد شوینده برای انجام عملیات شستشو نیازی نبوده و فشار آب پاشش شده توسط دستگاه واتر جت برای از بین بردن اغلب آلودگی ها کفایت می کند. در نتیجه مواد شیمیایی موجود در بسیاری از محلول های شوینده وارد محیط نخواهد شد و میزان مواد سمی موجود در محیط زیست کاهش می یابد.

 

واترجت خانگی جهت شستشوی با کیفتی سطوحتجهیزات جانبی

استفاده از لوازم جانبی مناسب نظیر نازل ها، لنس ها و برس ها در کنار دستگاه کارواش خانگی جهت کاربرد های خاص و بالا بردن سرعت و کیفیت عملکرد کار پیشنهاد می گردد. با ترکیب مناسب تجهیزات جانبی و مواد شوینده، سرسخت ترین آلودگی ها نیز شانسی برای باقی ماندن روی سطح ندارند.

لینک های مفید:

کارواش خانگی : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: