خرید کفشوی صنعتی با در نظر گرفتن عوامل موثر بر قیمت

18 شهریور 1399

امروزه استفاده از دستگاه کف شوی صنعتی به دلیل فراهم آوردن امکانات مناسب به هنگام نظافت صنعتی بسیار رایج شده است. این دستگاه با به حداقل رساندن کار انجام شده توسط کاربر کیفیت بسیار مناسبی را در شستشوی کف فراهم می آورد. با توجه به مدل های مختلف، قیمت کفشوی صنعتی متفاوت خواهد بود. یکی از مهمترین دلایل خرید دستگاه اسکرابر صنعتی فراهم شدن امکانی برای شستشوی سطوح هموار کف می باشد. استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مانند اسکرابر بسیار موثر و کارامد بوده و در مدت زمان کم با نیروی اندک می تواند شستشوی صنعتی بسیار با کیفیتی را انجام داد.

تاثیر برند بر قیمت کفشوی صنعتی

برند نیلفیسک ارائه دهنده دستگاه های نظافت صنعتی

برند نیلفیسک ارائه دهنده دستگاه های نظافت صنعتی

امروزه شرکت های بسیاری اقدام به ارائه انواع مختلفی از دستگاه های نظافت صنعتی نموده که این امر تصمیم گیری را برای خریداران این دستگاه ها با دشواری روبه روبه کرده است. اما آنچه موجب انجام خریدی بدون پشیمانی برای کاربر می شود، اعتبار برند و شرکت ارائه دهنده دستگاه ها است. اطمینان از سابقه مناسب شرکت ارائه دهنده محصول، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، گارانتی، اصالت کالا، کیفیت مناسب برند و… همگی از عوامل تعیین کننده در گرفتن یک تصمیم مناسب است. خرید از یک برند معتبر ممکن است موجب بر قیمت کفشوی صنعتی تاثیرگذار باشد اما بدون شک کاراریی و بازدهی محصول در طولانی مدت نه تنها  موجب بازگشت سرمایه اولیه شده بلکه می تواند موجب سودآوری نیز شود.

 

 

چگونه برای خرید زمین شوی صنعتی مناسب تصمیم گیری کنیم؟

برای خرید کفشوی صنعتی و انتخاب درست این دستگاه باید به موارد مختلفی توجه نمود.:

– اسکرابر دستی یا سرنشین دار

خرید اسکرابر دستی یا سرنشین دار

خرید اسکرابر دستی یا سرنشین دار

یکی از مهمترین مسائل به هنگام خرید، توجه به ابعاد دستگاه و نوع دستی و یا سرنشین دار آن است. باید محیط موجود اندازه کافی برای مدل های بزرگ دستگاه را داشته باشد. برای مثال اگر راهرو و یا اتاق کوچکی باید تمیز شود و امکان جابجایی اسکرابر بزرگ وجود ندارد استفاده از زمین شوی دستی پیشنهاد می گردد. در واقع تمامی قسمت های محیط تحت نظافت باید به طور کامل بررسی گردد، عرض راهرو ها، اندازه ورودی اتاق ها، تناسب توان و قدرت شسشوی دستگاه با مساحت کل محیط، همگی از عوامل مهمی است که پیش از خرید دستگاه نظافت صنعتی باید به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد.

 

 

– باتری دار یا کابلی

خرید باتری دار یا کابلی

خرید باتری دار یا کابلی

یکی دیگر از دسته بندی های زمینشوی صنعتی تقسیم بندی براساس نوع منبع تغذیه می باشد. این عامل همچنین یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت کفشوی صنعتی است. مدلهای باتری دار همواره قیمت بالاتری در مقایسه با انواع کابلی دارند و شرایط نگه داری آنها و اطلاع از نحوه صحیح شارژ و مراقبت از باتری نیز به دقت بیشتری نیاز دارد. اطمینان از کیفیت مناسب و سلامت باتری از عواملی است که همواره به هنگام خرید اسکرابر باطری دار باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

– لوازم جانبی

لوازم جانبی دستگاه اسکرابر

لوازم جانبی دستگاه اسکرابر

قیمت اسکرابر با امکانات و توان موتور دستگاه نیز متناسب است. به هنگام خرید اسکرابر صنعتی توجه به جنس و نوع کفپوش اهمیت دارد چراکه البته تجهیزاتی که برای هر جنسی از سطح استفاده می گردد، متفاوت خواهد بود. برس زمینشوی با توجه به نوع کفپوش انتخاب می گردد و به طور کل می توان از سه نوع برس: زبر، نرم و استاندار به هنگام شستشوی صنعتی کف استفاده نمود.

 

 

 

– حجم مناسب مخزن

حجم مناسب مخزن و خرید دستگاه اسکرابر

حجم مناسب مخزن و خرید دستگاه اسکرابر

حجم مخزن یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر سرعت انجام نظافت می باشد. هرچه مخازن بزرگتر باشد کار شستشو راحت تر خواهد بود چراکه تعداد دفعات مورد نیاز برای تخلیه کاهش می یابد. اسکرابر یا کفشوی صنعتی با توجه به محیط مورد نیاز از نظر اندازه و نوع آلودگی انتخاب می شود اگر محیط بسیار کثیف باشد باید از برس های مخصوصی استفاده نمود.

 

 

 

کاربردهای زمینشوی صنعتی

کاربردهای زمینشوی صنعتی

کاربردهای زمینشوی صنعتی

انواع آلودگی ها با استفاده از اسکرابر پاک می شوند. اماکن عمومی مانند مجموعه های ورزشی، کارخانه های مواد غذایی، کارخانه نساجی، بیمارستان ها و درمانگاه ها، کارخانه های سیمان، انواع فروشگاه هایی که در سطح شهر موجود هستند و پایانه های مسافربری از جمله مکان هایی هستند که به راحتی و با سرعت و کیفیت بهتر توسط مورد نظافت قرار می گیرند. یکی از مکانهایی که دستگاه نظافت صنعتی درآن بسیار کاربرد دارد صنایع پتروشیمی است زیرا در این صنایع که مواد شیمیایی با خاصیت آلایندگی بالایی وجود دارد با نظافت دستی به راحتی تمیز نخواهد شد و ضرورت کفشوی صنعتی احساس می شود. با توجه به کارکرد بسیار عالی و قابل توجه اسکرابر، قیمت کفشوی صنعتی مناسب و به صرفه است و هزینه های بخش نظافت را در مکان های مختلف کم می کند و به همین دلیل یکی از تجهیزات لازم و ضروری به شمار می رود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: