کسب جایزه معتبر Red Dot Award در سال ۲۰۱۶ برای طراحی ویژه جاروبرقی صنعتی VP600

30 فروردین 1395

پس از رو نمایی و معرفی جاروبرقی صنعتی VP600 در سال ۲۰۱۵ و کسب جایزه طراحی Purus در نمایشگاه CMS برلین، این دستگاه در سال ۲۰۱۶ موفق به دریافت جایزه معتبر Red Dot Award به واسطه طراحی ویژه دستگاه گردید. جایزه Red Dot Award هر ساله به محصولاتی با کیفیت بالای طراحی تعلق می گیرد. صرفه جویی در انرژی و کاهش خستگی کاربر مهم ترین فاکتور ها در طراحی این مکنده صنعتی بوده است. از این رو کاهش در مصرف انرژی و ویژگی های خلاقانه جدید، اصلی ترین چالش و هدف برای تیم طراحی شرکت Nilfisk بوده است.



جاروبرقی صنعتی و استفاده از مکنده در نظافت صنعتیکاهش موثر و کارآمد مصرف انرژی واحد مکش دستگاه مکنده صنعتی تاثیر بسزایی در کاهش سطح صدای این جارو برقی تا ۶۶ دسی بل گردیده است.  از این رو علاوه بر کاهش هزینه های نظافت روزانه، هیچ گونه مزاحمتی برای افراد حاضر در محیط ایجاد نکرده و از این رو برای نظافت محیط های حساس به صدا کاربرد ویژه ایی دارد. قابلیت جداسازی راحت و آسان بخش کابل برق و تجهیز دستگاه مکنده به سه واحد کابل از دیگر ویژگی های این جاروبرقی می باشد که نگهداری و سرویس این دستگاه را تسهیل نموده است. تجهیز این جاروبرقی به واحد کابل مجزا و جداسازی راحت و آسان واحد کابل امکان استفاده از دستگاه و انجام عملیات نظافت را در هنگام خرابی و یا از بین رفتن کابل موجود، برای کاربر فراهم نموده است.

 

جاروبرقی صنعتی و کاربرد مکنده صنعتی در نظافت صنعتیتجهیز این دستگاه مکنده به فیلتر های هپا با جذب حداکثری ذرات آلاینده از هوای خروجی از دستگاه مانع از انتشار مجدد ذرات آلاینده در محیط شده و از این رو موجب بهبود کیفیت هوای محیط می شود. تعویض کیسه جاروبرقی دراین مدل از مکنده ها بسیار سریع تر از نمونه های مشابه می باشد. استفاده از کابل جمع کن اتوماتیک در این جاروبرقی، جمع کردن کابل را برای کاربر تسهیل نموده است.

 

لینک های مفید:

جاروی صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: