ارتقاء سطح کیفی نظافت در مدارس

23 فروردین 1399

ارتقاء سطح کیفی نظافت در مدارس

ارتقاء سطح کیفی نظافت در مدارس

اگر هرکسی که وارد مدرسه شما شد باید کفش های خود را قبل از ورود از پا درآورد ؟ تصور کنید که از ورود خاک و سنگریزه جلوگیری می شود ، به ویژه در فصول بارانی ، هنگامی که شن ونمک در مقادیر زیادی در معابر پخش می شود .

بدیهی است ، اجرای سیاست بدون کفش در مدرسه امری امکان پذیر نیست. اما شما قادرید راهکاری بهتر را به اجرا بگذارید: کف مدارس  خود را مرتباً تمیز و از تجهیزات باکیفیت استفاده کنید ، به گونه ای که خاک و ذرات آلوده درآن از بین رفته  و باعث شود تا کف سازه شما آسیب نبیند و مانع سقوط و سر خوردن دانش آموزان و کارکنان شود.

در بسیاری از مدارس ، سطوح هنوز با استفاده از تی و جارو تمیز می شوند. نظافت دستی ارزان است ، اما بی اثر و در مواقعی باعث ایجاد مشکلات عدیده میشود.

در این مقاله به طور خلاصه مزایای استفاده از اسکرابرها بیان شده و سپس چند نمونه دستگاه نظافت صنعتی که برای رفع نیازهای مرتبط با مدارس طراحی شده نیز معرفی می گردد .

مزایای استفاده از دستگاه زمینشور ( اسکرابر)  نسبت به تمیز کردن به روش سنتی:

به اهداف خود برای تمیز کردن فکر کنید. آیا این اهداف شامل فراهم کردن محیط یادگیری مولد ، ارتقاء سلامتی و ایمنی و ایجاد احساس خوب هستند؟ با استفاده از تمیز کردن سریع تر ، کارآمد تر ، دستگاه های زمینشوی  می توانند به شما در انجام همه این اهداف بهتر از تی ها و جارو کمک کنند.

سه مزیت اصلی ارتقاء تجهیزات

  • بهره وری بالاتر

آیا می دانید که نمی توانید همه کارهای نظافتی روزانه خود را به صورت کامل انجام دهید؟ دستگاه های اسکرابر  باعث افزایش بهره وری شما می شود. نتایج حاصل شده به برنامه های کاربردی و تجهیزات شما بستگی دارد ، اما مشتریان به ما می گویند که یک اسکرابر کف، حداقل نیمی از زمان تمیز کردن را کاهش می دهد.

  • هزینه کمتر برای تمیز کردن

اگرچه ممکن است دور از دید به نظر برسد ، تمیز کردن سطوح  با  اسکرابر  در مقایسه با تمیز کردن دستی ، صرفه جویی در هزینه می کند. ۹۰٪ هزینه های نظافت مربوط به نیروی کار است. شما با کاهش مدت زمان تمیز کردن ، نیازهای نیروی کار را کاهش می دهید ، بنابراین هزینه های مرتبط خود را کاهش می دهید.

مورد دیگری که در آن صرفه جویی می کنید مواد شیمیایی  میباشد. دستگاه های زمینشوی از سیستم های توزیع استفاده می کنند تا میزان مواد شیمیایی مورد استفاده را کنترل کنند.

حتی این امکان وجود دارد تا نظافت سطوح حتی بدون پاک کننده های شیمیایی نیز صورت گیرد. این نه تنها برای بودجه شما مفید است بلکه به شما در رسیدن به هدف نظافت سبز کمک می کند.

 

  • بهداشت دانش آموزان و کارکنان بهبود یافته است

آیا احساس می کنید کف سطوح شما هنوز کثیف است؟ این فقط یک احساس نیست یک مطالعه در مورد روشهای خانه داری در سال ۱۹۷۱ نشان می دهد که ، مگر در مواردی که اقدامات احتیاطی انجام شود (شستشو و جایگزینی روزانه موهای برس ، تعویض آب شستشو و شستشو هر ۶۰ دقیقه و غیره) ، جابجایی چیزی به جز “آلودگی از نقطه ای به نقطه ی دیگر نیست ”

میکروب ها ، باکتری ها و عفونت ها می توانند به سرعت در مدارس ، به ویژه در فصل سرما   گسترش یابند. در حالی که با کمک اسکرابر ها تمامی سطوح شما پاکیزه می گردند و انتشار آلودگی به حداقل می رسد .

اسکرابرهای کف برای تمیز کردن همه چیز از کمد تا انبارهای بزرگ موجود است. این دو دستگاه برای مدارس توصیه می شود.

 

  • دستگاه تک برسه FM400 L (دستگاه پولیشر)

FM400 L یک دستگاه کف شوی(پولیشر) با کاربرد آسان و همه کاره است که عملکرد بی نظیری را در کاربردهای مرطوب و خشک ارائه می دهد.

آنچه باعث می شود FM400 L برای مدارس ایده آل باشد:

  1. برای تمیز کردن آسان در مناطق کوچک و تنگ ، مانند دستشویی و آشپزخانه های کافه تریا ، جمع و جور و قابل مانور است. همچنین برای حمل و نقل آسان دارای وزنهای جداشدنی است.
  2. اجرامی را که بر روی سطوح چسبیده اند را به راحتی پاک می کند
  3. این دستگاه حتی  بدون استفاده از مواد شیمیایی می تواند به کارادامه دهد.
  4. دستگاهی کم صدا، بنابراین می تواند در شرایطی که افراد در اطراف هستند بدون ایجاد مزاحمت از آنها استفاده شود.
  • زمین شوی مدل SC250 (اسکرابر دستی باتری خور)

SC250 یک جایگزین کم حجم ، مقرون به صرفه و کارآمد برای سطل و تی دستی در فضاهای کوچک است.

آنچه باعث می شود اسکرابر  SC250 برای مدارس ایده آل باشد عبارت است از :

  1. تعادل در ارگونومی و راحتی کاربا دستگاه زمین شوی.
  2. این دستگاه در مسیر حرکت خود زمین را  شسته و خشک میکند و مواد شوینده پاشیده شده بر روی زمین  را که می تواند باعث بروز حادثه شود را از بین میبرد.
  3. این دستگاه برای تمیز کردن راحت در فضاهای قابل دسترسی ، مانند اطراف وسایل سرویس های بهداشتی مناسب باشد.
  4. امکان استفاده از مواد شوینده به صورت مستقیم در مخزن آب تمیز آن وجود دارد.
  5. به راحتی می توانید با استفاده از شیر آب،  مخزن را مجددا پر نموده و همچنین این امکان وجود دارا که مخزن آب تمیز درنزدیگترین سرویس بهداشتی تخلیه گردد.
اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: