خصوصیات دستگاه پولیشر

14 شهریور 1395

پولیشر وسیله ای حرفه ای و موثر برای درخشندگی و جلا دهندگی انواع سطوح می باشد. یک دستگاه ساده با سهولت کاربری که در محیط های مختلف قابل استفاده بوده و برای جلا بخشیدن و شستشوی انواع سطوح حساس و خشن مانند بتن روکش دار، سنگ و سرامیک، کف پوش، پارکت و چوب مناسب است. دستگاه پولیش نه تنها بی صدا و با کارایی آسان است بلکه یک وسیله ایمن می باشد که هیچ گونه خطر و حادثه ای برای کاربر و دیگر افراد حاضر ایجاد نمی کند. برس دستگاه پولیش با سرعت می چرخد و سبب تمیزی و درخشش سطح می شود. پولیشر علاوه بر ایجاد درخشندگی در سطوح قابلیت شستشوی سطح را نیز دارد.

 

سرعت چرخش برس پولیشر

یکی از انواع طبقه بندی پولیشرها بر اساس میزان سرعت چرخش برس بوده و موجب تفاوت های کوچکی میان این دستگاه ها می گردد. انواع آن عبارتند از:

 

سرعت کم (Low Speed)

پولیشر و انواع آنپولیشرهایی که سرعت چرخش برس آن ها کمتر می باشد، هم به عنوان شستشو دهنده و هم درخشان کننده استفاده می شود که نسبت به مدل های دیگر قیمت مناسب تری داشته دارد. علاوه بر این پولیشر با سرعت کم کنترل بهتری داشته و استهلاک آن نیز کمتر می باشد.

 

 

 

 

 

 



سرعت زیاد (High Speed)

پولیشر و انواع آنبا افزایش سرعت چرخش برس میزان تمیز نمودن و جلا بخشیدن به سطح بیشتر خواهد شد و معمولا در محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرد که تمایل به درخشش زیاد وجود داشته باشد. هم چنین این دسته از پولیشرها برای سطوح خشنی که به سختی تمیز شده و جلا پیدا می کنند، نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

 

 

 

 



سرعت بسیار زیاد (Ultra Speed)

پولیشر و انواع آناگر سرعت چرخش برس پولیشر به بیشترین حد خود برسد، عملکرد فوق العاده ای از خود بر جای می گذارد و درخشندگی سطح به بیشترین مقدار می رسد. علاوه بر این سطوحی که آلودگی های بسیار سخت و خشنی و چسبناکی داشته باشند، به وسیله دستگاه پولیشر فوق پر سرعت رفع خواهند گشت. باید به این نکته اشاره کرد که هر چه سرعت دستگاه افزایش یابد کنترل آن کمی دشوارتر می شود، از این رو در هنگام انتخاب پولیشرهای پر سرعت، لازم است شرایط کاربران در نظر گرفته شود.

 





دو سرعته

پولیشر و انواع آنبرخی از انواع پولیشر دارای قابلیت تنظیم سرعت دستگاه هستند. اگر هدف از به کارگیری پولیشر علاوه بر جلا دادن شستشو نیز باشد، استفاده از این وسیله یک انتخاب مناسب تلقی می شود. معمولا برای شستشو و از بین بردن آلودگی های چسبیده به سطح دستگاه بر روی سرعت های کمتر تنظیم می شود و پس انجام آن به منظور درخشندگی و صیقلی نمودن سطح، سرعت های بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 







ویژگی های برجسته پولیشر

دستگاه پولیش دارای خصوصیات بارزی است که می تواند نقش موثری در انتخاب پولیشر مناسب نقش داشته باشد.

پولیشر و انواع آن۱- بی صدا
این دستگاه صدای بسیار کمی دارد و در هنگام استفاده از آن کاربر و اطرافیان آزرده نخواهند شد. به عنوان مثال این دستگاه قابلیت به کارگیری در محیط های مانند بیمارستان را دارد.
۲- حفظ تعادل
هدایت پولیشر آسان بوده و در حین کار کردن تعادل کاربر بر هم نمی خورد.
۳- مقاوم در برابر ضربه
بدنه دستگاه پولیش به گونه ای ساخته شده است که در برابر ضربات احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد.
۴- جا به جایی آسان
جهت سهولت در حرکت و جا به جا نمودن پولیشر، این وسیله به چرخ های گردان مجهز شده است که موجب می شود اپراتور به راحتی دستگاه را هدایت نماید.
۵- حفظ ایمنی
ایمنی و حفظ سلامت یکی از مواردی است که هنگام استفاده از هر وسیله ای باید به آن توجه گردد، به همین منظور ساختار دستگاه پولیش به شکلی است که هیچ گونه آسیبی به کاربر و اطرافیان نخواهد رساند.
۶- قابلیت تنظیم اجزا
طراحی و ساخت پولیشر متناسب با انواع شرایط انجام گرفته است. یکی از اجزای اصلی دستگاه که می تواند نقش موثری در استفاده از آن داشته باشد دسته هدایتی بوده که قابل تنظیم می باشد و با توجه به شرایط کاربر و محیط تنظیم می گردد.

 

لینک های مفید:

پولیشر : فهرستی از محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
  1. Pingback: ارتقاء سطح کیفی نظافت در مدارس - شریف صنعت پارسا

نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: