ابزار جدید نظافت سطوح – اسکرابر دستی

10 آبان 1396

اسکرابر دستی بهترین و راحت ترین ابزار برای نظافت سطوح سخت و یا سطوح حساس می باشد. این یک ابزار بسیار کارآمد می باشد و همچنین کمر درد های ناشی از نظافت با سطل و تی را از بین می برد. مهمترین و بهترین مزیت اسکرابر دستی افزایش کیفیت نظافت نسبت به روش های سنتی نظیر سطل و تی می باشد.

اسکرابر دستی و رفع دردهای مفصلی در هنگام عملیات نظافت

کف شویهر شخصی که عملیات نظافت سطوح را با سبک قدیم نظیر تی و سطل انجام داده باشد می داند که یک کار بسیار سخت و بدنی و طاقت فرسا می باشد. در واقع یکی از خطرناک ترین عملیات ها برای کمر فرد نظافت سطوح و استفاده از تی و سطل است. تاب خوردن و بلند کردن این تی و سطل در طولانی مدت به پشت کاربر خسارات جبران ناپذیری وارد می کند. خوشبختانه استفاده از اسکرابر دستی تمامی موارد بالا را از بین می برد. این ابزار خارق العاده نظافت سطوح را بسیار راحت می کند.

 

 

 

اسکرابر دستی چگونه کار می کند؟

برخلاف روش های سنتی، تمامی فعالیت هایی که باید برای نظافت سطوح انجام شود به صورت اتوماتیک توسط کف شوی انجام می شود. اسکرابر صنعتی در طول عملیات نظافت ۳ وظیفه را ارائه و انجام می دهد.

حفظ بهداشت

اسکرابر صنعتی یک مخزن جداگانه آب تمیز دارد که برای شستشوی سطوح از آن استفاده می کند. در تمام طول مدت عملیات، شستشو با آب تمیز انجام می شود. همچنین می توان در کنار آب تمیز از مقداری مواد شوینده برای افزایش هرچه بیشتر نظافت انجام می شود. در واقع در طول مدت عملیات بر خلاف روش های سنتی هیچگاه با آب کثیف نظافت انجام نمی شود.

برس زنی

کف شوی دستیاسکرابر دستی به کمک برس های تعبیه شده در زیر آن نظافت را با عملیات برس زنی انجام می دهد. دستگاه ابتدا با برس های خود بر روی سطوح آلوده به صورت چرخشی ساییده شده و ساختار آلودگی را در هم می شکند و با آب تمیز شستشو می شوند و در انتها با مکنده قدرتمند مکش می شوند. استفاده از روس ماشینی باعث افزایش کیفیت نظافت می شود و کاربر نیازی به نظافت به صورت دستی ندارد.

 

 

 

 

مکش مایعات آلوده

کف شوی دستیاستفاده از یک مکنده بسیار قدرتمند در انتهای اسکرابر دستی و یا در بعضی محصولات پیشرفته در پشت برس موجب می شود مواد آلوده به جا مانده از عملیات شستشو با سرعت و به راحتی جمع آوری و مکش می شود. این مهم موجب می شود تا سطوح بسیار سریعتر از روش های قدیمی خشک شوند و عبور و مرور مختل نشود.

 

 

 

اسکرابر چه مقدار از مواد و سطوح آلوده را می تواند جمع آوری و شستشو کند؟

سه عملیاتی که اسکرابر دستی انجام می دهد می تواند تا بیش از ۹۵ در صد از کثیفی های سطوح را رفع کند. ثبات در طول عملیات نظافت و استفاده از آب تمیز و برس زنی مستمر کیفیت عملیات نظافت، بسیار بیشتر از روش های سنتی می باشد. و زمانی که مواد آلوده به طور کامل مکش شود دیگر نشانه ای از آلودگی وجود دارد.

اسکرابر دستی برقی یا باتری دار

اسکرابر دستی در دو نوع کابلی و باتری دار تولید و طراحی می شوند. اسکرابر دستی کابلی می تواند بدون نیاز به شارژ شدن عملیات نظافت را به مدت طولانی ادامه دهد و در مقابل اسکرابر باتری دار از حوزه ی عملیات بیشتری برخوردار بود و می تواند بدون نگرانی از بابت نبود پریز برق تمام محوطه را نظافت کند. وزن دستگاه در مدل باتری دار بیشتر از مدل های کابلی می باشد. قیمت مدل کابلی بسیار مناسب تر از قیمت مدل باتری دار آن می باشد. استفاده از اسکرابر کابلی در محیط های پر رفت و آمد، خطر برخورد افراد با کابلی را در پی دارد لذا در محیط های شلوغ اسکرابر باتری دار بسیار مناسب تر است.

اسکرابر دستی با موتور جلو رونده

در بعضی از اسکرابر های دستی ساخت شرکت های معتبر از موتور جلو برنده در ساخت آن استفاده می شود. این مدل اسکرابر به کاربر کمک می کند تا بدون کوچکترین انرژی دستگاه را به حرکت در بیاورد. علاوه بر این دستگاه اسکرابر با بدنه ارگونومیک و قابل تنظیم خود بسیار هدایت پذیر می باشد و قدر ت مانور بسیار بالایی دارد.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: