کاربرد لوازم جانبی جاروبرقی صنعتی

10 مهر 1396

جاروبرقی صنعتی یکی از تجهیزات پر کاربرد نظافتی می باشد و به دلیل برخورداری از توان بالای نظافتی اغلب در محیط های صنعتی کاربرد های فراوانی دارد. افزودن لوازم جانبی به این دستگاه ها بر توان نظافتی آنها افزوده و بهینه سازی نظافت را به رمغان آورده است. استفاده از لوازم جانبی مکنده صنعتی صرفه جویی در زمان و منابع انرژی را به ارمغان می آورد. در این مقاله با بررسی کارکرد های لوازم جانبی جاروبرقی صنعتی می پردازیم و کاربرد هر یک را در شرایط الزام بررسی می نمائیم.


مخازن رابط جاروبرقی

مخازن جاروبرقی صنعتی محل قرارگیری زباله های جمع آوری شده توسط جارو برقی ها می باشد که در مکنده های صنعتی آب و خاک مواد جامد و مایع درون این مخازن قرار می گیرند. از کارآمد ترین لوازم جانبی جارو برقی صنعتی مخازن جداگانه می باشد که در بخش خارجی جاروبرقی نصب شده و از آسیب به فیلتر جاروبرقی صنعتی جلوگیری به عمل می آورد. اتصال مخازن جداگانه به دستگاه های جاروبرقی صنعتی مزایای بسیاری را همچون صرفه جویی در زمان، افزایش عمر مفید جاروبرقی و اجزای داخلی آن، ارائه بازده عملیاتی بیشتر، افزایش ایمنی و سازگاری با محیط زیست را به همراه دارد. با توجه به نوع مواد جمع آوری شده، مخازن رابط یا جداگانه دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. مخازن جداگانه با قرارگیری بین دستگاه مکنده و خرطومی مکش امکان جمع آوری حجم بالایی از زباله ها به صورت جامد و مایع را دارا می باشند. مخازن جداگانه مجهز به چرخ های هرزگرد با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشند که حمل و نقل این مخازن را تسهیل بخشیده اند.

 

بست و دستگیره مخزن

وزن مخازن جاروبرقی صنعتی پس از پر شدن از مواد و آلودگی ها افزایش می یابد که این امر تخلیه مخازن را با مشکلات بسیاری روبرو می نماید. جهت آسان نمودن تخلیه مخازن مکنده صنعتی از بست و دستگیره استفاده می شود که با نصب بر روی بدنه مخزن جاروبرقی صنعتی می توان مخازن سنگین را نیز به راحتی از سطح زمین جدا نموده و مخزن را تخلیه نمود.

 

 

 

سنسورهای مخزن

در صورت تکمیل ظرفیت مخزن دستگاه مکنده، تخلیه مخزن الزامی می باشد اما در صورتی که کاربر از این موضوع مطلع نگردد آسیب بسیاری به دستگاه وارد می شود. لذا در صورت تجهیز مخزن دستگاه به سنسور از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری به عمل می آید. این سنسورها عموما درون مخزن قرار می گیرند و در صورت پر شدن مخزن دستگاه مکنده از مواد جامد و مایع دستگاه را خاموش می نمایند.

 

 

 

تکاننده فیلتر الکتریکی

فیلترهای مکنده صنعتی نقش عمده در نظافت با استفاده از این تجهیزات ایفا می نمایند. فیلترهای جاروبرقی صنعتی خود نیز نیاز به نظافت دوره دارند زیرا در صورت عدم نظافت حجم بالایی از آلودگی ها بر روی آنها قرار گرفته و عملکرد فیلتر را دچار مشکل می کند. نظافت فیلتر جاروبرقی های صنعتی اغلب با تکان دادن به شیوه دستی و یا با دستگیره هایی که بر روی دستگاه تعبیه می شود، صورت می پذیرد. با تجهیز دستگاه به یک تکاننده فیلتر الکتریکی، امر نظافت فیلتر به صورت زمانبندی شده انجام می شود و از انتقال گرد و غبار به موتور جاروبرقی جلوگیری به عمل می آورد.

 

 

 

لوازمات جانبی دستگاه های مکنده صنعتی در طیف گسترده ای عرضه گردیده اند که بنابر نوع فعالیتی که در محیط مورد نظافت صورت می پذیرد مورد استفاده قرار می گیرند. انواع نازل ها و لنس هایی که برای جاروبرقی صنعتی طراحی شده اند نیز از لوازمات جانبی آن می باشند که کارایی فراوانی جهت نظافت فضاهای مختلف دارند. افزودن لوازم جانبی به دستگاه های مکنده صنعتی تنها به منظور آسان نمودن امر نظافت انجام می شود. تفاوت در نیازهای نظافتی سبب شده است اغلب کمپانی های سازنده مکنده صنعتی، تجهیزات و لوازم جانبی را به صورت سفارشی در اختیار مشریان خود قرار می دهند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
  1. Pingback: چرا مراکز ورزشی به جاروبرقی آب و خاک مجتمع ورزشی نیاز دارند؟

نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: