چرا مراکز ورزشی به جاروبرقی آب و خاک نیاز دارند؟

7 فروردین 1400

نظافت مکان های ورزشی به دلیل رفت و آمدهای بالای افراد، فعالیتی است که باید به صورت روزانه و مداوم انجام بگیرد، برای انجام این نظافت به دلیل مقیاس بالای مکان های ورزشی نیاز به دستگاه های نظافت صنعتی است، یکی از لوازم ضروری برای این مکان ها، دستگاه جاروبرقی آب و خاک مجتمع ورزشی نام دارد. این نوع جاروبرقی می بایستی پر قدرت باشد و توانایی جمع کردن آب و خاک را از سطح دارا باشد. از جاروبرقی آب و خاک مجتمع ورزشی برای نظافت سالن های مختلف و محوطه های آن استفاده می شود و هر نوع رطوبت و آب و زباله های درشت و کوچک را از سطح  جمع خواهد نمود. سالن های متعدد با کاربری های مختلفی در مجتمع های ورزشی وجود دارد که هر کدام از کف پوش هایی با جنس های گوناگون مختلف ساخته شده اند و مسلما در طول روز با هر بار تجمع، این سالن ها آلوده و کثیف خواهد شد، همینطور با افزایش آلودگی ها و تجمع آب در سالن ها احتمال آلوده شدن افراد حاضر در این مکان ها افزایش می یابد و علاوه بر آن ظاهر سالن های ورزشی بدمنظری خواهد شد، جاروبرقی آب و خاک نیمه صنعتی جوابگوی نظافت کامل این محیط ها می باشد. محیط های بیرونی سالن ها نیز دارای آلودگی های زیادی می باشند که اگر علاوه بر خاک و زباله، آب هم در این محیط ها وجود داشته باشد به آسانی توسط جارو برقی که به نوعی عملکرد یک پمپ مکنده آب را دارد جمع آوری می شود.

 

مکش آب توسط جاروبرقی صنعتی مناسب اماکن ورزشی

 

طرز کار جاروبرقی آب و خاک چیست؟

جارو برقی آب و خاک مجتمع ورزشی با استفاده از پمپ مکش آلودگی ها را چه آب و چه خاک جمع آوری می‌کند. جمع کردن آلودگی در سطوح توسط نازل و خرطومی دستگاه انجام می شود. جارو برقی آب و خاک مجتمع ورزشی دارای دو مخزن برای جمع آوری مواد مرطوب و ضایعات خشک می باشد. در این نوع جاروبرقی بعد از هر بار تمیز کاری باید مخزن ها تمیز گردند. در این دستگاه آلودگی های خشک و مرطوب همزمان به داخل مخازن مکش می شوند. اساس کار دستگاه جاروبرقی آب و خاک مجتمع ورزشی بر پایه مکش و قدرت موتور این دستگاه است که با توجه به مدل و قدرت موتور آن عملکرد متفاوتی خواهد داشت. استخرها و سالن های ورزشی و اکثر محیط های شبیه به آن، نیازمند تمیز کاری مداوم هستند و باید به دلیل عبور و مرور زیاد مرتبا خشک و تمیز‌‌گردند. موتور دستگاه جارو برقی آب و خاک باید قدرت مکش بالای انواع آلاینده ها و رطوبت را داشته باشد. از ابعاد بزرگتر دستگاه برای محیط های وسیع تر و از انواع کوچک تر آن برای محیط های کوچک استفاده می‌کنند.

نخلیه جاروبرقی نیمه صنعتی در محیط تاسیسات مجتمع ورزشی

اجزای جارو برقی نیمه صنعتی چیست؟

جاروبرقی نیمه صنعتی دارای بخش هایی مانند موتور، خرطومی، مخزن، پمپ مکش و نازل می باشد. این قسمت ها، بخش های مهم جارو برقی آب و خاک مجتمع ورزشی می باشند. انرژی لازم برای حرکت و کار کردن پمپ توسط موتور ایجاد می گردد. پمپ دستگاه نیز با مکش مواد و ذرات آب و خاک کار خود را انجام می دهد. این ذرات به داخل مخزن ها منتقل می شود. نازلی که برای جمع آوری زباله و یا آب استفاده می شود نیز مهم و موثر می باشد. فیلتر ها در این دستگاه صرفاً برای مواد و ذرات جامد می باشد و برای مایعات نیازی به فیلتر وجود ندارد. جابجایی جاروبرقی آب و خاک مجتمع ورزشی به دلیل داشتن چرخ های پلاستیکی در کف آن بسیار آسان است. تخلیه مخزن ها نیز کار ساده است و مخزن آب توسط شیلنگی که به آن متصل می گردد تخلیه می گردد. قطعات جانبی بسیار زیاد این دستگاه موجب شده تا تمیز کاری تمام قسمت های سالن ها به راحتی انجام شود. نازل های گوناگون با شکل های متنوع برای پاک سازی آلودگی ها از مکان های مختلف انجام می شود، برای اطلاع بیشتر مقاله کاربرد لوازم جانبی جاروبرقی را مطالعه فرمایید. جاروبرقی آب و خاک یکی از دستگاه های نظافتی است که امروزه برای نظافت مکان های بزرگی مانند سالن ها و مجتمع های ورزشی طراحی و تولید شده است و سرعت کارها را بسیار زیاد نموده است و دقت در نظافت نیز بیشتر شده است.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: