زمین شوی صنعتی دستی جایگزینی مناسب برای روش های سنتی

14 مرداد 1399

زمین شوی صنعتی دستی دستگاه اتوماتیک و مکانیزه بوده که برای شستشوی سطوح مختلف در مکان های وسیع صنعتی و نیمه صنعتی و تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسکرابر که نام دیگر زمین شوی صنعتی است در انواع مدل ها در بازار وجود دارد و با توجه به موقعیتی که به آن نیاز باشد از انوع آن استفاده خواهد شد. کفشوی صنعتی را به صورت کلی می توان به دو نوع زمینشوی صنعتی دستی و خودرویی تقسیم نمود. که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. استفاده از این دستگاه با توجه به گستردگی این گونه محیط ها به شدت احساس می شود. امکاناتی که توسط زمین شوی صنعتی دستی برای شستشوی زمین از آن استفاده می شود به کمک نیروی انسانی و خدماتی آمده و موجب ساده تر شدن کار ها می گردد و در عین حال زمان انجام کارها به شدت کاهش می یابد.

 

انواع دستگاه اسکرابر

دستگاه اسکرابر را می توان به دو نوع زمین شوی صنعتی دستی و دستگاه زمین شوی خودرویی تقسیم نمود. زمین شور دستی با نیروی دست جابجا می شود و بسیار پر کاربرد است و می تواند با وجود برس هایی که دارد آلودگی هایی که به سطوح چسبیده است را پاک نماید. برس ها قابلیت اعمال فشار یکنواخت به سطوح را داشته و موادی که به سختی پاک می شوند را از میان برمی دارند و آب های الوده را با کمک تی به سمت مخزن آب کثیف می فرستند. به غیر از زمین شوی صنعتی دستی نوع خودرویی نیز وجود دارد که تفاوت اصلی آن با نوع دستی در داشتن کابین، محلی برای نشستن کاربر و هدایت ماشین است. البته نوع خودرویی به دلیل ابعاد بزرگتر و نیاز به قدرت مکش بالاتر عموما از موتور قدرتمندی برخوردار می باشد.

انواع دستگاه اسکرابر

انواع دستگاه اسکرابر

دستگاه کفشور دستی و نظافت صنعتی

زمین شوی صنعتی دستی با نیروی دست کاربر حرکت می‌کند و دارای مخزن آب تمیز و آلوده می باشد. برس هایی که در کناره و مرکز دستگاه وجود دارد به صورت حرکت دورانی و غلطکی تمام آلودگی ها را به مخزن مربوط هدایت می کند. و با جمع کردن آب های کثیف از محیط، خشک شدن زمین هم به سرعت انجام خواهد شد. زمین شوی صنعتی دستی دارای ابعاد کوچکتری نسبت به خودرویی است و به همین دلیل جابجایی و حمل آن بسیار ساده است.

دستگاه کفشور دستی و نظافت صنعتی

دستگاه کفشور دستی و نظافت صنعتی

مزایای استفاده از زمین شوی صنعتی دستی

زمین شوی صنعتی دستی دارای مزایایی از قبیل سرعت بالای کار می باشد به این معنی که اگر در روش سنتی تمام کارها با کمک نیروی خدمات و ابزار دستی معمولی انجام می شد، در روش مکانیزه استفاده از زمین شوی صنعتی دستی جایگزین روش های سنتی شده است. با کمک این دستگاه بدون هیچ گونه خستگی و وقفه شستشوی سطوح انجام می شود و بلافاصله خشک می گردد و دیگر نیاز به مسدود کردن مسیر های پر تردد برای خشک کردن سطوح نیست. اسکرابر دستی تمیز کاری با کیفیت بالا انجام می دهد به شیوه ای که هیچگونه آلودگی بر روی سطوح باقی نمی ماند ولی در نظافت سنتی به دلیل بزرگ بودن فضای محیط و ابزار ناکافی، تمیزکاری با کیفیت بسیار بالایی انجام نخواهد شد. روش کار با این دستگاه بسیار ساده است و کاربر به راحتی می توان آن را جابجا نماید.

محیط های کاربرد زمین شوی صنعتی دستی

زمین شوی صنعتی دستی نسبت به خودرویی دارای حجم پایین تری می باشد و از نظر قدرت مکش آلودگی ها و پاک کردن توان تمیز کاریی محیط هایی با وسعت کمتر را دارد. در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی، تجاری و مسکونی با ابعاد محدود زمینشوی دستی انتخاب مناسبی است. اسکرابر دستی می تواند در فضاهایی مانند راهرو ها و سالن های کوچک که رفت و آمد برای اسکرابر خودرویی سخت می شود به راحتی جابه جا شده و عملیات نظافت را انجام دهد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: