انواع نازل های دستگاه کارواش خانگی

3 مهر 1396

جرم و آلودگی ها اغلب در محیط زندگی شما قابل مشاهده نمی باشد اما در صورت افزایش میزان آنها می تواند تاثیرات نامطلوبی بر سلامت ساکنین منزل به وجود آورد لذا با انجام نظافتی مطلوب می توان از افزایش آلودگی ها جلوگیری به عمل آورد. در این راستا استفاده از تجهیزاتی مناسب می تواند افراد را در انجام نظافتی هدفمند در منزل یاری نماید. یکی از این تجهیزات کارواش خانگی می باشد که با تکنولوژی آب فوق فشار قوی امکان حذف آلودگی ها را از کلیه سطوح فراهم آورده است. این تجهیزات قابلیت پاکسازی و شستشوی انواع سطوح ازکفپوش های سخت بتنی تا سطح بدنه را دارا می باشند.


اساس کار دستگاه کارواش خانگی

دستگاه های کارواش خانگی اغلب از طریق اتصال به جریان آب عملیات شستشوی را به انجام می رسانند حال آنکه برخی از مدل های واترجت خانگی نیز دارای مخزن آب می باشد که با پر نمودن مخزن از آب می توان شستشوی سطح مقاطع مورد نظر را به انجام رساند. دستگاه های کارواش خانگی مجهز به لنس و نازل های متفاوتی می باشد که جهت بهینه سازی عملیات شستشو مطابق با نوع و میزان آلودگی ها مورد انتخاب قرار می گیرد. انتخاب نادرست نازل، مشکلات بسیاری را همچون آسیب به سطح و از هم پاشی لایه ها را به دنبال دارد به همین دلیل جهت حذف آلودگی ها و جرم انتخاب نازل مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. عملکرد نازل ها در دستگاه کارواش خانگی به گونه است که با محدود نمودن جریان آب و انحصار آن سبب ایجاد سرعت در پاشش آب می شود که در نتیجه آب با سرعت بر سطح اسپری می شود. در ذیل به بررسی انواع نازل کارواش خانگی می پردازیم.

نازل صفر درجه

نازل صفر درجه آب را به صورت نقطه ای پاشش می نماید و به دلیل پوشش سطح مقطع محدود به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. از این نازل جهت از بین بردن آلودگی های محدود و مقطعی استفاده می شود که دارای قدرمت بالایی هستند زیرا پاشش آب به صورت نقطه در این نازل سبب افزایش فشار می شود که به راحتی آلودگی های سخت را از بین خواهد برد.

 

نازل ۱۵ درجه

این نازل آب را با زاویه ۱۵ درجه بر سطوح پاشش می نماید و اغلب جهت لایه برداری از سطوح و آماده سازی سطوح جهت رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد در صورت استفاده از این نازل در فاصله مناسب امکان حذف گرد و غبار قدیمی نیز فراهم آمده است.

 

 

نازل ۲۵ درجه

مناسب ترین نازل برای دستگاه کارواش خانگی جهت به انجام رساندن نظافت در محیط زندگی می باشد و پاشش آب با زاویه ۲۵ درجه سبب پوشش مقطع وسیع تری شده و امکان انجام نظافت را با سرعت بالاتری فراهم می نماید و حجم بالایی از آلودگی ها را از سطوح می زداید. استفاده از این نازل جهت پاکسازی و شستشوی سطوح کف استخر، سقف و شیروانی ها و رسوبات سطحی پیشنهاد می شود.

 

نازل ۴۰ درجه

یکی دیگر از نازل های کارآمد دستگاه کارواش خانگی نازل ۴۰ درجه می باشد که با پاشش آب با زاویه ۴۰ درجه امکان شستشوی سطوح را امکان پذیر می نماید و به دلیل بهره مندی از زاویه بزرگ همانند جاروب عمل می نماید و جهت به انجام رساندن شستشوی ملایم سطوح مناسب می باشد. شستشوی بدنه خودرو، شستشوی پنجره ها و درزها با استفاده از این نازل با کیفیت چشم گیری امکان پذیر می باشد.

 

نازل توربو یا دوار

نازل توربو پر کاربرد ترین نازل دستگاه کارواش دستی خانگی می باشد و نیروی فراهم آمده توسط این نازل، ترکیبی از نیروی نازل ۲۵ درجه و نازل صفر درجه می باشد که در نیجه به صورت کاملا دورانی آب را بر سطوح مختلف پاشش می نماید در هنگام برخورد و پاششآب از این نازل شکلی کاملا مخروطی قابل مشاهده می باشد. نازل دوار یا توربو آب را بین ۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ دور بر دقیقه به چرخش در می آورد که به دنبال آن میزان آلودگی های بیشتری با چرخش آب از سطوح جدا می شوند.

کارواش خانگی

ساختار نازل توربو یا دوار

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: