سوییپر صنعتی ابزاری مناسب برای نظافت

30 آذر 1395

بازار کار رقابتی در جوامع امروزی تمامی جوانب کسب و کار ها را تحت شعاع قرار داده است. اگر چه تولید محصولات با کیفیت اولین و مهمترین فاکتور در بازار های رقابتی می باشد، اما در کنار کیفیت محصولات تولیدی، طراحی و ظاهر محیط کار، نمایشگاه، اداره و دفتر کار نیز در جذب مشتریان نقش مهمی ایفا می کند. علاوه بر اینها نظافت و تمیزی محیط کار، فضای داخلی و بیرونی نیز از اهمیت ویژه ایی بر خوردار بوده و تاثیر زیادی در ظاهر محل کار دارد. استفاده از تجهیزات مناسب و مکانیزه و جایگزینی شیوه های نوین نظافتی به جای شیوه های سنتی علاوه بر ارتقا سطوح بهداشتی محیط، باعث ارتقا دید مشتریان نسبت به سیستم مدیریتی می شود. دستگاه های سوییپر از جمله ماشین آلات صنعتی نظافت هستند که با طراحی ویژه و منحصر به فرد، محبوبیت ویژه ایی دربین صاحبان کسب و کار یافته اند.


اساس عملکرد دستگاه سوییپر

سوییپر صنعتی و عملکرد آندستگاه های سوییپر با استفتده از سیستم برس زنی تمامی آلاینده ها را از روی زمین جمع آوری می نمایند. زباله ها و آلودگی های رو سطح به واسطه چرخش برس های دیسکی جلویی به قسمت میانی دستگاه هدایت شده و در نهایت، توسط چرخش عقب گرد برس میانی به داخل مخزن دستگاه منتقل می شوند.دستگاه های سویپر بر اساس نوع هدایت دستگاه به دو دسته تقسیم می شوند:


انواع دستگاه های سوییپر

سوییپر دستی و انواع سویپرسوییپر های صنعتی از نظر نوع هدایت به دو دسته سوییپر های دستی و سوییپر های سرنشین دار یا خودرویی تقسیم می شوند. در سوییپر دستی کاربر در پشت دستگاه قرار گرفته و به واسطه دسته تعبیه شده در دستگاه آن را هدایت می نماید. سویپر های سرنشین دار مجهز به صندلی کار بوده و اپراتور با قرار گرفتن بر روی صندلی دستگاه را هدایت می کند. ابعاد سوییپر های سرنشین دار بزرگ تر از سویپر های دستی بوده و بیشتر برای نظافت محیط های وسیع مناسب می باشند. در حالیکه سوییپر های دستی ابعاد کوچکتر و فشرده تری از دستگاه های سوییپر خودرویی داشته و برای نظافت محیط های کوچک یا متراکم گزینه مناسبی می باشند.


مزایای استفاده از دستگاه سوییپر در نظافت

سوییپر خودرویی و نظافت محیط کارسوییپر های صنعتی در انواع و ابعاد متنوعی تولید می شوند، از این رو برای استفاده در انواع محیط های بزرگ و کوچک مانند کارخانه ها، مدارس، اماکن تجاری مناسب می باشند. سرعت نظافت با این دستگاه ها بسیار بیشتر از شیوه های سنتی بوده، و از این رو برای نظافت محیط های پر ازدحام و پر تردد نسبت به شیوه های دیگر ارجحیت دارد. قدرت مانور بالا، سیستم فیلتراسون و موتور های قدرتمند از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد. تمامی این ویژگی ها دستگاه های سویپر را برای انجام عملیات های نظافتی طولانی و سنگین مقاوم نموده است.


نکات مهم در هنگام تهیه دستگاه سوییپر

اسکرابر یا سوییپراز جمله نکات مهمی که در هنگام تهیه سویپر در نظر گرفته می شود، مساحت و تراکم محیط می باشد. همانطور که در بالا اشاره شد، سویپر های دستی به واسطه ابعاد کوچکی که دارند قدرت مانور و جا به جایی بیشتری از سویپر های سرنشین دار داشته و از این رو برای جابه جایی در مکان هایی متراکمی چون انبار ها یا راهرو های باریک مناسب تر می باشند. توجه به ابعاد راهرو ها و پهنای درب های مکان مورد نظر و تناسب آنها با ابعاد دستگاه، از دیگر موارد مهم در تهیه دستگاه سویپر می باشد.


مراقبت از دستگاه سوییر

سوییپر و ابعاد متنوع دستگاه سوییپر صنعتیسویپر ها برای کار در محیط های آلوده طراحی شده اند از این رو مقاومت و طول عمر بالایی داشته و نیاز زیادی به مراقبت و نگهداری ندارند. بدنه این دستگاه ها بسیار مقاوم بوده و در صورت برخورد با موانع آسیب نمی بینند. فیلتر های بکار رفته در این دستگاه ها طول عمر بالایی داشته و بسیار مقاوم می باشند.




لینک های مفید:

سوییپر صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: