بکارگیری تجهیزات مدرن نظافت صنعتی در اماکن تجاری

18 دی 1396

افراد روزانه به منظور خرید مایحتاج مورد نیاز خود و گذران اوقات فراغت به مراکز تجاری مراجعه می نمایند و تردد افراد در این مکان ها بسیار بالا می باشد که این امر سبب بروز آلودگی های محیطی در مکان های تجاری می شود. به منظور حفظ پاکیزگی، زیبایی، شفافیت و در نهایت جلب رضایت مراجعین به اماکن تجاری نظافت امری ضروری می باشد. وجود عواملی همچون وسعت فضای مجتمع تجاری و حجم بالای تردد افراد، امر نظافت را با دشواری های بسیاری مواجه می نماید و استفاده از شیوه های نظافت سنتی را غیر ممکن می کند. اما تجهیزات مدرن نظافت صنعتی از کارایی بالقوه ای برخوردارند و مزایای بسیاری را به ارمغان می آورند که از برترین آنها افزایش سرعت و سهولت در امر نظافت اماکن تجاری و کاهش هزینه ها می باشد. در این مقاله به معرفی تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی می پردازیم و کاربرد هر یک از این تجهیزات را در فضاهای داخلی و خارجی مجتمع های تجاری مورد بررسی قرار می دهیم.

نظافت محوطه بیرونی

زیبایی و پاکیزگی فضا در محوطه بیرونی مجتمع های تجاری تاثیر چشم گیری در ذهنیت افراد نسبت به آن مکان دارد و از آنجا که این گونه فضاها عمدتا در معرض انواع آلاینده های محیطی قرار می گیرند، انجام نظافت در این بخش ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

سوییپر

نظافت صنعتیجاروب گرد و خاک ناشی از تغییرات آب و هوایی و همچنین حذف زباله های درشتی همچون برگ های خشک درختان از محیط با استفاده از دستگاه سوییپر صورت می پذیرد. این دستگاه ها عملیات نظافت را در محوطه بیرونی مجتمع های تجاری به صورت کاملا مکانیزه به انجام می رسانند. این دستگاه مجهز به چند برس دوار و سیلندری شکل می باشد که زباله های باقی مانده بر سطح را جمع آوری نموده و به درون مخزن زباله منتل می نماید. با استفاده از این دستگاه محوطه های وسیع بیرونی در مجتمع های تجاری در مدت زمان کوتاهی با حداقل نیروی انسانی مورد نظافت قرار می گیرد.

 

واترجت صنعتی

نظافت صنعتیگاهی آلاینده های به وجود آمده بر سطح در عمق کفپوش قرار گرفته و سبب تغییر رنگ پوشش سطوح شده و از درخشش و زیبایی بصری محوطه می کاهد در این صورت با استفاده از دستگاه واترجت می توان این آلودگی ها را به خوبی شستشو نمود. دستگاه واترجت صنعتی یکی از ابزارهای نظافت صنعتی می باشد که بسیار کارآمد بوده و به دلیل تجهیز به پمپ آب قادر است فشاری آب را افزایش داده و آلاینده های سخت را از انواع سطوح در محوطه های بیرونی شستشو نماید. در مجتمع های تجاری از این دستگاه به منظور شستشوی پله ها، بخش های مرتفع و در برخی مواقع نمای ساختمان استفاده می شود .

 

نظافت فضاهای داخلی

همواره حجم بالایی از آلاینده ها از طریق کفش افراد به فضای داخلی مجتمع های تجاری وارد می شوند که باقی ماندن این آلاینده ها در محیط سبب کاهش سطح بهداشت شده و محیطی آلوده را به وجود می آورد. در صورت عدم نظافت مناسب سطوح در فضاهای داخلی افراد آن مکان را به عنوان محیطی آلوده شناسایی می نمایند و از مراجعه به آن مکان امتناع می ورزند.

 

 

اسکرابر

نطافت صنعتیبسته به وسعت محیط داخل مجتمع تجاری، تعداد طبقات و جنس کفپوش از دستگاه های زمین شوی صنعتی یا اسکرابر به منظور شستشوی سطوح هموار کف استفاده می شود. دستگاه اسکرابر از پرکاربردترین تجهیزات نظافت صنعتی می باشد که پس از پایان روند شستشوی، سطوح کف را به خوبی خشک می نماید و هیچگونه خللی در روند عبور و مرور مراجعین مجتمع های تجاری به وجود نمی آورد. قدرت پاک کنندگی و توان بالای نظافتی این دستگاه سبب بکارگیری دستگاه در بسیاری از محیط های وسیع تجاری، اداری، صنعتی شده است.

 

 

جاروبرقی صنعتی

نظافت صنعتینظافت موضعی سطوح در مکان های تجاری با استفاده از جاروبرقی صنعتی با سرعت و سهولت قابل ملاحظه ای به انجام می رسد . جهت نظافت کناره های دیوار، پله ها و غبارگیری از لبه های دیوار می توان از دستگاه جاروبرقی صنعتی استفاده نمود. پمپ مکش و سیستم فیلتراسیون قدرتمند این تجهیزات از بازگشت آلاینده ها به محیط جلوگیری به عمل می آورد و سطح بهداشت محیط را ارتقا می دهد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: