کف شوی صنعتی رستوران، ضروری برای شستشو آسان سطح زمین

12 اسفند 1399

رستوران از جمله مکان هایی است که به نظافت پی در پی نیاز دارد زیرا با خوراک و تغذیه انسان ها در ارتباط مستقیم است و افرادی که دارای این کسب و کار هستند باید به نظافت و بهداشت در این مکان ها توجه ویژه کنند. برای نظافت در مکان های بزرگی مانند رستوران ها بهتر است از دستگاه های نظافت صنعتی استفاده شود. کف شوی صنعتی رستوران یکی از این ابزار است که با استفاده از آن می توان سطح زمین را به خوبی شست و خشک نمود. رستوران ها از بخش های مختلفی تشکیل شده اند و همه این بخش ها نیاز به تمیزکاری و نظافت دارند. اگر از نیروی خدماتی برای این عملیات استفاده گردد، ساعت های طولانی برای از بین بردن آلودگی صرف خواهد شد و در نهایت کیفیت بدست آمده چندان مطلوب نخواهد بود.

چرا باید از زمینشوی رستوران استفاده کرد؟

مزایای استفاده از کفشوی صنعتی رستوران

مزایای استفاده از کفشوی صنعتی رستوران

انتقال آلودگی های میکروبی در مکانی مانند رستوران به دلیل عدم رعایت بهداشت به راحتی امکان پذیر است و تردد افراد مختلف می تواند انتقال را بسیار ساده تر کند. نظافت مداوم از شروط دایر بودن این اماکن است. کف شوی صنعتی رستوران بهترین گزینه برای تمیز کاری انواع آلودگی ها اعم از چربی ها و لکه باقی مانده از غذا بر روی سطوح کف همچنین آلودگی های ناشی از رفت و آمد افراد مختلف می باشد. از مهمترین مزیت استفاده از زمین شوی صنعتی رستوران، شستشوی سطوح و خشک کردن همزمان آنها است. این ویژگی یکی از دلایل جایگزینی این روش با روش های دستی نظافت می باشد. موتوری که در دستگاه تعبیه شده است توانایی مکش آب های آلوده بعد از شستشو را به خوبی دارد و به همین دلیل بر روی سرعت نظافت و  کیفیت کار تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

مزایای استفاده از کفشوی صنعتی رستوران

میزان مواد شوینده ای که توسط ماشین اسکرابر مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا قابل تنظیم بوده و بسیار کمتر از روش دستی نظافت می باشد. موتور پر قدرت دستگاه امکان خشک کردن کامل سطوح را فراهم نموده و از باقی ماندن رطوبت و رشد عوامل بیماری زا و آلودگی در محیط جلوگیری بعمل می آورد. کف شوی صنعتی رستوران موجب می شود تا نیروی خدماتی انسانی از آلودگی ها به صورت مستقیم دور باشند. تمیزی ایجاد شده توسط کف شوی صنعتی رستوران به صورتی است که جلوه ظاهری را به خوبی افزایش می‌دهد همچنین با عملکردی کم صدا حتی با وجود حضور افراد در رستوران ممانعتی در انجام عملیات نظافت نبوده و می توان شستشوی کف را با سرعت بالا انجام داد. سرعت و ساده شدن نظافت با زمینشوی رستوران از ویژگی های مهم این دستگاه است.

انتخاب زمین شوی صنعتی رستورانی مناسب

انتخاب زمین شوی صنعتی رستورانی مناسب

انتخاب زمین شوی صنعتی رستورانی مناسب

به هنگام دسته بندی ماشین اسکرابر ، نحوه هدایت و منبع تغذیه دو عامل مهم می باشد. بر این اساس دستگاه های اسکرابر به شکل زیر طبقه بندی می شوند که با درنظر گرفتن برخی نکات می توان یک دستگاه مناسب انتخاب نمود:

– دستگاه اسکرابر دستی یا خودرویی

کف شوی صنعتی برای رستوران در دو مدل دستی و خودرویی قابل استفاده می باشد که هر کدام با وجود برخی تفاوت ها دارای اساس کاری کاملا یکسانی هستند. اسکرابر سرنشین دار ابعاد بزرگ تری داشته و کاربر می تواند با صرف حداق انرژی به نظافت بپردازد. اسکرابر سرنشین دار یا خودرویی برای محیط های بسیار بزرگ مناسب است. برای مثال در سالن های غذاخوری به دلیل قرارگیری تعداد زیاد میز و صنلی استفاده از دستگاه اسکرابر دستی رواج بیشتری دارد. از طرف دیگر منبع تغذیه این دستگاه ها باتری و برق است.

– دستگاه اسکرابر باتری دار یا برقی

هنگام تصمیم گیری میان این دو مدل دستگاه اسکرابر اولین و ساده ترین راه در نظر گرفتن امکان دسترسی و یا عدم دسترسی به پریز برق در محیط می باشد. در صورتی که به تعداد کافی پریز برق در بخش های مورد نظافت قرار داشته باشد می توان از اسکرابر کابلی استفاده نمود اما نکته دیگر وجود کابل برق و محدود نمودن امکان مانور دستگاه در اسکرابر های برقی است. قیمت اسکرابر نیز یکی از عوامل تعیین کننده به هنگام خرید دستگاه مناسب می باشد. توجه به اینکه ضروری است که یک اسکرابر شارژی همواره از قیمت بالاتری در مقایسه با مدل های برقی برخوردار می باشد و نیاز به نگهداری و دقیق تر خواهد داشت.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: