سویپر شهری Ranger 3570 دستگاهی جدید و کارآمد برای نظافت محیط های بیرونی

4 اردیبهشت 1396

جدیدترین دستگاه نظافتی شرکت نیلفیسک، سویپر شهری چند منظوره Ranger 3570 می باشد که به منظور نظافت و پاکسازی محیط های بیرونی طراحی و تولید شده است. این دستگاه به دلیل مصرف سوخت پایین و سطح صدای بسیار کم، دوستار محیط زیست به حساب می آید. با وجود این، این سویپر شهری، کارایی بالای خود را حفظ نموده است. این جاروی خیابانی به سهولت قابل استفاده بوده و برای انجام عملیات نظافت در تمامی فصول ساخته شده است. سویپر شهری Ranger 3570 ، قادر به نظافت انواع محیط ها و هر گوشه و کناری بوده و انجام پر قدرت عملیات برف روبی، چمن زنی و جاروب محیط را تضمین می نماید.
سویپر شهریبا انتخاب سویپر شهری Ranger 3570، افراد از یک دستگاه پر قدرت و سودمند با میزان صدای بسیار پایین بهره خواهند برد که برای انجام امور نظافتی در هر ساعت شبانه روز مناسب است. این دستگاه، یک انتخاب جذاب و ایده آل برای تاسیسات و بخش های خدماتی، شهرداری ها، محیط های صنعتی و .. به حساب می آید. این جاروی خیابانی توانایی کار در محیط های وسیع را داشته و از بهره وری بالایی برخوردار است. چند منظوره بودن این دستگاه که امکان استفاده از آن را در شستشوی سطح یا چمن زنی، تنها با تغییر سریع تجهیزات فراهم آورده است، از دیگر مشخصات ویژه سویپر Ranger 3570 می باشد.
سوییپر شهری Ranger 3570، به دلیل سهولت در کنترل و رانندگی و فراهم سازی دید مناسب به کاربر، موجب سهولت در رفع مشکلات نظافتی شده است. زباله، گرد و خاک، برف یا چمن ها حتی اگر در زیر نیمکت ها یا فضاهای محدود قرار گرفته باشد، بوسیله این دستگاه چند منظوره قابل جمع آوری است.

 

ویژگی های سویپر شهری Ranger 3570

در جمع بندی آخر، بطور تیتر وار به ویژگی های این سوییپر شهری پرداخته می شود.

 

کارآمد : انجام عملیات های نظافت، شستشو و چمن زنی در یک روز
قدرت نظافتی بالا : نظافت و جمع آوری حجم بالایی از زباله ها به دلیل وجود برس جلویی با پهنای ۲۴۰ سانتی متر
سویپر شهری برف روبسازگار با محیط زیست : کاهش مصرف سوخت و سطح صدای پایین ( هزینه های تعمیر پایین تر) به دلیل برخورداری از حالت اکو
قدرتمند : موتور ۶۷ اسب بخار و جعبه دنده اتوماتیک
سهولت استفاده : قرار گیری تمام کنترل پنل دستگاه در یک قسمت و وجود اهرم قابل تنظیم متناسب با اپراتور
کنترل کامل : فعال شدن تمامی عملکرد های اساسی تنها با یک کلید لمسی
ایمن : دید پانورامای عالی اپراتور به محیط اطراف
پایین بودن هزینه های تعمیر و نگهداری : چند منظوره با طول عمر بالا و بازه های طولانی تعمیر ( ۵۰۰ ساعت )
قابل اطمینان : کیفیت بالای قطعات و نحوه اتصال مناسب آن ها

لینک های مفید:
جاروب خیابانی : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: