اهمیت به کارگیری سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری

22 شهریور 1399

بسیاری از لوازم زندگی در اطراف ما از چوب ساخته شده است. تولید این گونه لوازم نیازمند کارگاه های تولید صنایع چوبی است که شرایط ویژه خود را دارد. کارگاه های چوب بری یکی از این کارگاه ها است که کارکنان آن به دلیل وجود گرد و غبار بالایی که در این محیط وجود دارد در معرض آسیب هستند. علاوه بر سلامت افراد وسایل و تجهیزات نیز دچار آسیب می شوند به همین دلیل برای نظافت محیط های صنعتی از قبیل صنعت چوب از دستگاه های نظافت صنعتی استفاده می شود. سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری یکی از این دستگاه ها است.

اهمیت استفاده از جاروب محوطه در صنایع چوب بری

صنایع چوبی بسیار گسترده است مثلا کارگاه های چوب بری، کارگاه های ساخت مبل و کلیه تجهیزات منزل و یا لوازم هنری مانند مجسمه ها تابلو های سازهای موسیقی و انواع ظروف و… است. در این صنعت مراحلی مانند برش زدن، سابیدن، اره کردن و .. وجود دارد که باعث بوجود آمدن ذرات ریز گرد و غبار می شود. روش سنتی تمیز کاری صنایع چوبی بسیار سخت و دشوار خواهد بود چون باید تمام خرده ها و گرد های چوب را با جارو جمع نمود و غبار های در هنگام تمیز کاری ایجاد خواهد شد که بسیار زیاد خواهد بود به همین دلیل استفاده از جاروبرقی که دارای مکش است و جمع کردن آلودگی ها را بدون هیچ عوارض جانبی انجام می دهد بهترین گزینه برای نظافت صنعتی این مکان ها می باشد.

معرفی دستگاه سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری

معرفی دستگاه سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری

معرفی دستگاه سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری

دستگاه سوییپر صنعتی‌کارگاه چوب بری یکی از کاربردی ترین دستگاه های مکانیزه است که برای نظافت صنعتی طراحی و تولید شده و به منظور جمع کردن زباله های خشک مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع زمانی که در محیطی استفاده از آب برای تمیز کاری مناسب نباشد می توان از سوییپر صنعتی استفاده نمود. ماشین سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری در مدل های گوناگونی مانند سوییپر سرنشین دار و سویپر دستی وجود دارد که از نظر ابعاد با هم متفاوت هستند. در صنایع چوب دستگاه های متعددی وجود دارد که هر کدام ضایعات چوبی فراوانی تولید می کند. ممکن است در یک سالن که دستگاه های متعددی وجود داشته باشد از جاروبرقی صنعتی استفاده شود که در بین این ماشین ها به راحتی حرکت کند. یکی از تفاوت های دستگاه سوییپر صنعتی تعداد برس هایی است که در این دستگاه وجود دارد سیستم مکنده قوی و فیلتراسیون موجود در دستگاه موجب جمع آوری زباله با سایزهای مختلف می شود.

مزایای استفاده از سویپر صنعتی کارگاه چوب بری

مزایای استفاده از سویپر صنعتی کارگاه چوب بری

مزایای استفاده از سویپر صنعتی کارگاه چوب بری

سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری یک دستگاه نظافت صنعتی است که مانع ایجاد بیماری های تنفسی در افراد و آسیب به ماشین آلات می شود، به همین دلیل نظافت این مکان ها با استفاده از سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری امری ضروری است. برخی مزایای استفاده از این دستگاه نظافتی مکانیزه عبارتند از:

– برس های قدرتمند

سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری تکنولوژی روز است که اکثر بخش های آن به صورت اتوماتیک کار می کند و توانایی جمع کردن آلودگی های کوچک و بزرگ را دارد. این دستگاه می تواند در انواع محیط ها و کارگاه های صنایع چوبی مورد استفاده قرار بگیرد و جمع آوری زباله ها را با یک برس غلطکی و دو برس دیسکی انجام دهد که این تعداد برس سرعت کار جمع آوری را افزایش می دهد.

– کارکردی ساده

- کارکردی ساده سوییپر صنعتی کارخانه چوب

– کارکردی ساده سوییپر صنعتی کارخانه چوب

مکشی که توسط سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری انجام می شود زباله ها را به طرف مرکز دستگاه می کشاند. از مزیت های مهم سوییپر صنعتی کارگاه چوب بری می توان به سرعت بالا و صرفه جویی در هزینه و زمان نظافت اشاره نمود. کارکردن با این دستگاه ساده است و کاربر می تواند هر دو نوع جاروب محوطه دستی و سرنشین دار سوییپر را هدایت کند.

– تجهیز به باتری

از ویژگی های دیگر این وسیله امکان کار کردن با باطری می باشد که در محیط های بزرگ که وجود کابل برق دست و پاگیر است و یا کابل برای نقاط دور از دسترس مناسب نیست از باطری یا سوخت دیزلی استفاده می کنند.

– پاشش آب

مزیت مهم دستگاه سویپر وجود بخش پاشش آب بر روی برس ها از طریق نازل های مخصوص است که در صورت وجود آلودگی بالا و غبار زیاد از این بخش دستگاه، استفاده می شود و غبار چوب ها که مسبب مشکلات تنفسی می شود را از بین می برند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: