انواع گوناگون دستگاه سوییپر صنعتی و تفاوت مدل ها

27 تیر 1396

اماکن گوناگون شامل مراکز آموزشی، محوطه مراکز درمانی، پارکینگ، خیابان و… همواره در معرض آلودگی و زباله های ریز و درشت قرار دارند. روش مناسب برای جمع آوری و جاروب این آلودگی ها استفاده از یک روش نظافتی مکانیزه می باشد. بهترین دستگاه نظافت صنعتی، سوییپر یا همان جاروب محوطه ایست. این دستگاه انواع متفاوتی دارد که بسته به تفاوت ها، می توان مدل مناسب برای محیط هدف نظافت را انتخاب کرد.

انواع سوییپر صنعتی

مکانیزم سوییپر صنعتی در نظافت سطوح به این صورت است که آلوگی ها توسط دو برس جلویی به وسط هدایت می شوند، سپس به وسیله برس وسط و سیستم مکش قدرتمند به داخل مخزن هدایت خواهند شد. دستگاه جاروب صنعتی از حیث نحوه هدایت به دو دسته تقسیم می شوند: دسته اول به صورت دستی و با هدایت کاربری که در پشت دستگاه قرار می گیرد هدایت می شوند و دسته دوم به صورت خودرویی توسط کاربر هدایت خواهند شد. در ادامه کاربرد های هرکدام و مزایای استفاده از آن ها را توضیح خواهیم داد.

سوییپر دستی

سوییپر دستیدستگاه جاروب صنعتی دستی برای نظافت محوطه های کوچک و یا دارای مانع مناسب می باشد. سویپر دستی به دلیل طراحی فشرده و کوچک، قادر است در باریک ترین نواحی حرکت کرده و به نظافت و جاروب سطوح بپردازد. به منظور نظافت کامل سطوح کوچک به صورت روزانه و سبک در اماکنی مانند مدارس، محوطه بیمارستان ها، پارکینگ، سطوح داخلی کارخانجات و انبار ها و… می توان از دستگاه جاروب صنعتی دستی بهره گرفت.

مزایای استفاده از سوییپر دستی

استفاده از جاروب محوطه ای موجب بهینه شدن فرآیند نظافت می گردد. برخی از مزایای این نوع سویپر عبارتند از: کاهش زمان نظافت و جلوگیری از ایجاد مزاحمت به مدت طولانی، افزایش سرعت نظافت و امکان انجام فرآیند نظافت در طول روز، افزایش چشمگیر کیفیت نظافت و جاروب کامل زباله ها، جلوگیری از بازگشت آلودگی به هوا با وجود فیلتر های قدرتمند و… همگی از مزایای سوییپر می باشند که موجب برتری آن نسبت به روش های دستی می شوند.

سویپر سرنشین دار

دستگاه سوییپر سرنشین دارنوع دیگری از رده صنعتی سویپر وجود دارد که برای نظافت محوطه های بزرگتر و همچنین کاربرد های صنعتی تر مناسب است. جاروب محوطه های وسیع شهری و سطوح گسترده کارخانجات صنعتی، تنها با بهره گیری از سوییپر سرنشین دار امکان پذیر خواهد بود. این مدل از دستگاه جاروب صنعتی، به صورت خودرویی توسط کاربر اداره و کنترل می شود و با حرکت از روی زباله و دیگر آلودگی ها، با مکانیزم خاص برس ها موجب مکش این آلودگی ها به داخل مخزن خواهد شد.

مزایای استفاده از سویپر سرنشین دار

از مزایای استفاده از سوییپر سرنشین دار صنعتی می توان به موارد روبرو اشاره کرد: به دلیل پهنای برس های این دستگاه، نظافت محوطه های وسیع به سرعت و بدون صرف انرژی زیاد انجام می گیرید، تسلط کاربر بر دستگاه و سطح آلوده بسیار خوب بوده و کاربر در امنیت کامل به نظافت خواهد پرداخت، زمان بسیار کمتری صرف نظافت خواهد شد و در نهایت کیفیت به دست آمده بسیار مطلوب و مورد انتظار خواهد بود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: