نکات استفاده صحیح از برس در دستگاه سوییپر صنعتی

10 مرداد 1396

به منظور استفاده مفید از دستگاه سوییپر صنعتی و برای افزایش طول عمر این دستگاه، می بایست برخی نکات مهم در تعمیر و نگهداری صحیح سویپر را رعایت نمود. در این صورت کارکرد دستگاه بسیار استاندارد شده و خرابی آن نیز کمتر خواهد بود. بیشترین بخشی که در عملیات جاروب درگیر می باشد، برس های سویپر است. برای کارایی بهینه دستگاه نیاز است تا این تجهیزات به طور صحیح استفاده شوند. به همین منظور می بایست اطلاعاتی در رابطه با برس ها و نحوه استفاده از آن ها در اختیار قرار گیرد.

 

نکات مهم در رابطه با برس سوییپر

از طریق نگهداری مناسب برس در سویپر صنعتی، می توان موجب افزایش کارایی برس و در نتیجه بهینه شدن فرآیند نظافت شد. به همین دلیل دانستن ویژگی های برس بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

برس های ارزان، هرگز

برس در دستگاه سوییپرممکن است خرید برس هایی با قیمت بسیار پایین، در ظاهر مقرون به صرفه باشد، اما باید دانست که در مورد این برس های تخصصی قیمت بسیار پایین نشان دهنده بی کیفیتی می باشد. نکته مهم در رابطه با قیمت برس های این است که با توجه به فضای رقابتی بازار همه ارائه کنندگان برس ها در تلاش هستند تا قیمت نهایی را پایین بیاورند؛ اما باید توجه داشت که قیمت برس بسیار وابسته به کیفیت و تعدد الیاف به کار رفته در آن می باشد و اگر قیمت از حد بیشتری پایین آید، نشان دهنده این است که کیفیت و میزان تعدد الیاف ضعیف شده اند. برس هایی که از نظر کیفیت و تعداد الیاف به کار رفته ضعیف شده باشند، سریع تر فرسوده خواهند شد. پس در صورتی که برس های دستگاه سوییپر از قدرت و کیفیت نظافتی کافی برخوردار نباشند، رعایت دیگر نکات نمی تواند موجب افزایش طول عمر این تجهیزات گردد.

 

نگهداری از برس

دستگاه سوییپر صنعتینگهداری و مراقبت از تجهیزات سویپر صنعتی موجب بهینه شدن استفاده از دستگاه می گردد. برای مثال رسیدگی به چرخ ها و سالم بودن همیشگی آن ها مصرف سوخت را در این دستگاه کاهش می دهد. در رابطه با برس ها نیز این مسئله صدق می کند. در صورتی که برس ها در جایی نگهداری شوند که فضا کافی نبوده و الیاف بشکنند و آسیب ببینند. همچنین در صورت مشاهده بروز کوچکترین خرابی در برس ها می بایست اقدام به رفع مشکل کرد. به طور مثال اگر در بین الیاف برس فاصله بیفتد و یا کوتاه و بلند باشند، باید برس را تعویض کرد تا قدرت کافی برای جمع آوری زباله ها را داشته باشند.

 

آموزش کاربر دستگاه سوییپر

سوییپر شهریباید توجه داشت که عملکرد دستگاه سوییپر صنعتی در کنترل کاربری است که آن را هدایت می کند. به همین دلیل آموزش کاربر به طور کامل پیش از در دست گرفتن کنترل دستگاه بسیار حائز اهمیت است. آموزش های مورد نیاز کاربر نحوه تشخیص و تنظیم فشار مناسب و زاویه گیری صحیح برس نسبت به سطح زمین تحت نظافت و دستگاه سوییپر صنعتی می باشد.

 

زاویه و فشار مناسب برس در حین فرآیند نظافت

سوییپرهمانگونه که ذکر شد توجه کاربر به نحوه قرار گیری برس و تنظیم فشار بسیار حائز اهمیت است. باید توجه داشت که در صورتی که فشار برس در فرآیند نظافتی مناسب نباشد، ممکن است موجب بروز مشکل شود؛ فشار کم قدرت جمع آوری زباله را کم کرده و فشار زیاد موجب آسیب به برس می شود. همچنین زاویه قرار گیری برس سوییپر بسیار مهم است. در صورتی که برس به طور مناسب و با زاویه صحیح در جای خود قرار نگیرد، موجب فرسایش زود هنگام این تجهیزات خواهد شد و اگر به طور صحیح نصب شود باعث افزایش کیفیت نظافت و طول عمر مفید دستگاه خواهد شد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: